Ga naar inhoud

VFR 100000 Bikkel Club


Syhoro
 Delen

Aanbevolen berichten

Nou, daar is ie dan na 80k trouwe dienst door alle seizoenen . Bijna 8k over de 100.000.

Je staat in de openingspost. Jammer dat ik nu zelf op de vierde plaats sta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, das een kwestie van tijd...... gewoon doorboemelen en de ranking past zich vanzelf aan. Voorlopig hebben jullie van mij niks meer te vrezen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zover. ik kan er nu ook bij. Het duurt ff maar dan heb je ook wat. Van de week in de eifel de magische grens overschreden. De viffert eind 96 gekocht en in februari 97 op kenteken gezet. Van 0 tot 100.000 km. in 13 jaar.

dsc00089j.jpg

Ā 

Uploaded with ImageShack.us

dsc00090ri.jpg

Ā 

Uploaded with ImageShack.us

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zover. ik kan er nu ook bij. Het duurt ff maar dan heb je ook wat. Van de week in de eifel de magische grens overschreden. De viffert eind 96 gekocht en in februari 97 op kenteken gezet. Van 0 tot 100.000 km. in 13 jaar.

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd en ook voor jou een taart en een vermelding in de openingspost. Je hebt er trouwens wel heel lang over gedaan, maar toch :respect:

Ā 

post-1398-1278097944.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben een nieuwe:

Ā 

Het is MARLOBOROSSSSSSSS

Ā 

:pompom::pompom: Dank u :ole:

Ā 

Wanneer is de eerste Bikkelrit... wel in 2011 he :357:

Ā 

Aangezien ik als 2e staat in de lijst wil ik wel zeggen, ik ben nu nog in tehalen,want de ViFFeR gaat pas weer rijden in 2011 :w

Link naar reactie
Delen op andere sites

:pompom::pompom: Dank u :ole:

Ā 

Wanneer is de eerste Bikkelrit... wel in 2011 he :357:

Ā 

Aangezien ik als 2e staat in de lijst wil ik wel zeggen, ik ben nu nog in tehalen,want de ViFFeR gaat pas weer rijden in 2011 :w

Ik ben de bikkelrit aan het voorbereiden en het programma zal de volgende eisen bevatten:

-Rit duurt 2 dagen

-Er moet 3500 km gereden worden

-We vertrekken hartje winter en reizen door Europa

-Sneeuwbalgevecht in de Alpen

-...

Ā 

Verder ben ik er nog niet helemaal uit. Geef me even wat tijd :w

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onbereikbaar voor mij :pompomdown:

Ā 

Ik ga nooit 100.000 km op een VFR zetten, dan is hij al lang weer ingeruild :lol:

Ā 

Geen idee hoeveel ik al heb gereden, gemiddeld 15.000 p/j de ene keer wat meer de andere keer wat minder, rij al 29 jaar op diverse motoren.

Ā 

Mijn doel wordt dan maar: bij 70 nog op een VFR rijden :)~

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn doel wordt dan maar: bij 70 nog op een VFR rijden :)~

Los van de doelstelling om de "ton" op mijn VFR te rijden lijkt jou doelstelling wel een mooie om erbij te proberen. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, geen foto. Maar mijn VFR staat op ruim 123.000 km.

In drie jaar tijd van 37.000 km naar genoemde kilometerstand.....and still counting

Ā 

Oeh, maar goed dat ik afgelopen week een ritje in de dolomieten heb gemaakt......

zal ff moeten kijken wat nu mijn stand is nu iets van 124.000km.

Ā 

Maar een mooie stand echo Delta..... veel woonwerk km's?

Ā 

Die van mij zit trouwens op 0 woon-werk kilometers, alleen maar fun fun fun funnnnnnnn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het voornamelijk wel woon-werk maar die heeft voorlopig ff pauze tot de volgende gelegenheid. Voor de fun heb ik inmiddels een andere maar dat schiet nog niet op met al dat gedoe aan de nieuwe toko. :pompomdown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Speedy:

Ā 

Ik rijd elke dag, dan tikt het lekker aan. Bij mijn vorige werkgever 1000 km. per week.

Ā 

Ah, ik ben twee weken geleden in de Dolomieten geweest. Wat fantastisch daar.

Toen de VFR richting de 123.000 gejaagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat rijdt dat lekker he zo'n super ingereden blok de bult op.

Ā 

Enehh 1000km/week, poeh poeh!

Ā 

Update km stand: 124.330Km.

aangepast door Speedy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de bikkelrit aan het voorbereiden en het programma zal de volgende eisen bevatten:

-Rit duurt 2 dagen

-Er moet 3500 km gereden worden

-We vertrekken hartje winter en reizen door Europa

-Sneeuwbalgevecht in de Alpen

-...

Ā 

Verder ben ik er nog niet helemaal uit. Geef me even wat tijd :w

Hier heb ik nog even over nagedacht maar dat gaat een saaie (en snelle) rit worden.

Mijn record was voor een weekendje Denemarken 800Km in 8 uur.

Toendertijd had ik een ZX-6 (USA ZZR 600) en die had een kleine tank (helemaal vergeleken bij die 22ltr van nu) en moest dus 5 keer tanken en als je dan toch stil staat is een peuk (als roker zijnde iig) toch wel welkom.

We hadden bij de 4e stop ook wel een beetje honger gekregen dus daar ook nog eens een hapje gegeten en deze extra's zaten IN die 8 uur.

Dus 800Km incl. 5 keer tanken, een stuk of 7 peuken en een hapje eten (wat er ook niet binnen een minuut staat) in 8 uur tijd wat neerkomt op een praktijk van rond de 190km/h over het grootste deel van het traject om dat gemiddelde van 100Km/h te kunnen halen.

Lijkt me dus dat je erg veel op hoge snelheid moet rijden wat lang niet overal mogelijk isĀ  :scratchchin:

Totale afstand voor dat weekend was 2100Km maar dat was een pinksterweekend incl. de maandag wat nog steeds niet weinig is geloof ik maar wel tijd genoeg om iets te kunnen zien van de omgeving en 2 avonden BBQ met meer dan genoeg drankĀ  :beer:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...