Ga naar inhoud

Aftermarket zadels


HansM
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik kan me herinneren dat ik ook bij Miss_JLine en HansM de flex (haakse slijper) in de brackets van de Givi heb moeten zetten omdat de Corbin niet meer lekker vastklikte ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Helaas dus niet. De bevestiging van het wingrack neemt meer ruimte in dan de duo handgrepen. Onder een gewoon zadel past dat, omdat er wat meer ruimte voor beschikbaar is. Onder een Corbin past dat niet, omdat die wat nauwer rond de duogrepen aansluiten, en helaas is dat net te nauw om de bevestiging van een wingrack toe te staan. Het gaat echt om maar een milimeter hier en daar, dus wellicht met wat geweld of minimale aanpassing is het wel te realiseren, maar niet vanzelfsprekend.

Geloof je gelijk, dacht even hardop aan de hand van de foto van Nikos. is altijd lullig die kleine mm's :bugerit:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me herinneren dat ik ook bij Miss_JLine en HansM de flex (haakse slijper) in de brackets van de Givi heb moeten zetten omdat de Corbin niet meer lekker vastklikte ;)

 

 

bij de mijne geen probleem, paste allemaal prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me herinneren dat ik ook bij Miss_JLine en HansM de flex (haakse slijper) in de brackets van de Givi heb moeten zetten omdat de Corbin niet meer lekker vastklikte ;)

 

zij hadden/hebben een 800 en geen 750, misschien dat dat net scheelt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Vtec met een Sargent zadel.

Dit zadel heb ik destijds overgenomen van Jake.

Ik ben zeer tevreden met het zadel. Onderin het zadel zit nog een opberg vak voor bijvoorbeeld bandenpleisters.

 

Heb je naast de Sargent ook ander aftermarket zadels geprobeerd of ben je van de orginele zo overgegaan op de Sargent?

Welk verschil was direct merkbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je naast de Sargent ook ander aftermarket zadels geprobeerd of ben je van de orginele zo overgegaan op de Sargent?

Welk verschil was direct merkbaar?

 

Ik heb geen andere aftermarket zadels geprobeerd maar ben direct overgegaan op dit zadel vanaf het standaard zadel.

Het verschil is wel merkbaar, met name na ongeveer 1,5 uur zit je nog lekker. Afgelopen vakantie ben ik weer hele dagen op stap geweest met minimale pauzes van het zadel.

mvg L Coudert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Anti slip zo te zien! Werkt perfect, want met onze door waai kleding zaten we bij stevig remmen met zijn tweetjes op de tank, maar nu niet meer. :)

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...