Ga naar inhoud

Sleuteldag in Delft September 2010


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Kijk Wim, regeren is vooruit zien toch? Bij deze mag je me ook als gast opzetten.

Wat ik te doen heb tzt zien we dan wel weer; in ieder geval koffie drinken :P

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Reacties 432
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Tis wel nog een end weg maar zet mij er ook maar bij. Als er iemand een carbtune heeft en deze mee zou willen nemen dan bij voorbaat dank. Zou ze graag willen checken gezien de kilometerstand van over een ton.(checken is nog nooit gebeurt)

Greetz Ronald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn er ook wel eens sleuteldagen op andere plaatsen? Ik woon in Assen, en om nou dik 2 uur te gaan rijden...

 

In april is er vaak eentje in Gasselternijveen. Dat is voor jou maar twee keer gas geven.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis wel nog een end weg maar zet mij er ook maar bij. Als er iemand een carbtune heeft en deze mee zou willen nemen dan bij voorbaat dank. Zou ze graag willen checken gezien de kilometerstand van over een ton.(checken is nog nooit gebeurt)

Greetz Ronald.

 

Hoi Ronald,

 

Ik heb min of meer met Gerard afgesproken dat ie die van mij ook doet, dus als het effe meezit is er een carbtune.

 

gr

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom misschien ook wel ff aanwaaien.

 

Al is het alleen maar om eens andere vfr rijders te ontmoeten.

 

Ik heb ook niet echt iets wat zou moeten gebeuren. Wellicht kleppen stellen, maar dat zou ik zelf niet kunnen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb min of meer met Gerard afgesproken dat ie die van mij ook doet, dus als het effe meezit is er een carbtune.

das mooi, kan ik die van mij er gelijk naast zetten.... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich lijkt het me wel een keer interessant en Delft is ook maar 179Km maar ergens rond die tijd worden de daken op ons huis en de berging vervangen en de boei van de garage maak ik zelf van zink en dat kan niet wachten.

Doe maar een OVB en ik heb op het moment niets te doen maar heb wel enige technische kennis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wim ik ben er hoor

alle diesel inmiddels al verwijderd, of heb je nog wat te sleutelen overgehouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...