Ga naar inhoud

De VFR is niet meer...


Sparky
 Delen

Aanbevolen berichten

Bovenstaand is alles al gezegd, maar wilde je toch een hart onder de helm steken!

Sterkte met herstel en hopen op minder pech in de toekomst... want dat is het gewoon domme, onvoorspelbare pech!

Succes man!

 

DaV4d

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

heel spijtig om dit te horen. gelukkig heb je enkel wat spierpijn en schaafwonden, niets blijvend.

drie keer aangereden worden op 54 000km... dat kan een mens al eens van gedachten doen veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bart,

 

Beterschap!!

Ongelooflijk dat een auto je -opnieuw- aanrijd. Ik had altijd begrepen dat een auto makkelijker hard kan remmen dan een motor...

 

 

 

Zou een motorjas met reflecterende patch; "Hells Angels" en daaronder "Incasso Bureau Holleeder" wellicht -wel- voor tijdig stoppende auto's zorgen ?

 

 

groeten,

 

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeemig Sparky,

 

Lees het verhaal...brrrr... Sterkte met opknappen en de afhandeling!

Komt mijn klapper van juni weer naar boven, ook een mevrouw die niet

op zat te letten. Tis een cliché "gelukkig kunnen we het nog navertellen"

maar dat is inderdaad wel het belangrijkste.

 

Ik hoop dat je net als ik ook weer snel op een VFR stapt!! :-)

 

groetjes,

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het nu, 3 dagen later met je?

 

Het is nu bijna een week geleden dat het gebeurt is. Het topic heb ik een paar dagen later gestart.

 

Maar het gaat steeds beter met me. De spier pijn aan de linker- en rechterkant van mijn nek is aardig aan het wegtrekken. Ik kan me daardoor nu weer normaal omdraaien in bed. Je weet niet half hoeveel spieren je daarvoor gebruikt!! Ik wel inmiddels en de meeste heb ik wel gevoeld... Mijn onderrug net boven mijn kont is nu alleen nog beurs. Ik merk het ook met lopen, als of er 'iets' aan zit. Mijn conditie gaat stap voor stap vooruit, maar 's avonds merk ik het wel. Het gewone leven gaat namleijk ook door, de kinderen worden ook nog 'opgevoed' maar ze zijn wel lief hoor en best wel onder indruk. Zeker de oudste. Het normale kussen- en stoeigevecht op ons bed staat even op een laag pitje....ben al blauw genoeg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's goed nieuws, Sparky :)

 

Laten we hopen dat je geheel hersteld. Overigens is zichtbaarheid relatief. Ik heb van motormuizen gehoord dat ze zelfs met zwaailicht en sirene over de kop werden gezien. Ik heb me overigens aangeleerd (mede door vro cursus waar daar de nadruk op gelegd werd) om bij langzaam rijdend verkeer meer naar het midden cq IN het midden te gaan rijden en zeker niet achteraan een rijtje auto's te rijden. Tevens ben ik zo argwanend dat ik meer in de spiegels kijk (afhankelijk van de snelheid natuurlijk) dan voor me, bij wijze van spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Net alles gelezen, wederom een geval waar je zelf weinig aan kan doen.

Maak voor de verdere afwikkeling ook nog een paar foto's van je blauwe plekken nu je ze nog hebt. Indien er geen medisch dossier is (ziekenhuis, huisarts, etc.) kan het in de toekomst anders lastig te zijn om nog iets aan te tonen. Mijn eigen ervaring loopt nu al bijna twee jaar helaas.

 

Veel beterschap in ieder geval.

 

Groet,

 

Martijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me overigens aangeleerd (mede door vro cursus waar daar de nadruk op gelegd werd) om bij langzaam rijdend verkeer meer naar het midden cq IN het midden te gaan rijden en zeker niet achteraan een rijtje auto's te rijden. Tevens ben ik zo argwanend dat ik meer in de spiegels kijk (afhankelijk van de snelheid natuurlijk) dan voor me, bij wijze van spreken.

 

Dat is exact wat ik altijd doe. Ik hang nooit maar dan ook nooit achter een file rij. Het is zelf zo dat ik bij weg werkzaamheden met één rijstrook nog rechts tussen de auto's en de pionnen rijd. Weten dat er van dit soort gekken rond rijden. Ik was het ook nu van plan en had het bij de weg werkzaamheden bij Badhoevedorp ook algedaan. Maar als je al +15 meter voor de file voor je sokken wordt gereden houdt het m.i een beetje op. Dat soort mensen horen eigenlijk niet op de weg. Ik kwam ook uit mijn werk en wilde ook naar huis....

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...