Ga naar inhoud

Sneeuw...


dude-nl
 Delen

Aanbevolen berichten

De mijne zag er 2 weken geleden zo uit.

Nu staat ie gelukkig binnen, schoon en droog :closedeyes:

 

:shock: Shocking; lijkt wel een nachtmerrie :nono:

 

Gelukkig staat de mijne ook binnen; al is het niet verwarmd maar wel droog.

Aan de weerberichten te zien komtie voorlopig niet van zijn plaats :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond het een erg mooi gezicht, vandaar die foto. Heb er nog meer :photoqj9:

 

sneeuw is in Katwijk gewoon water........ :whistle:

 

wordt ie dus schoon van. :wijsneus:

 

Heb nou eenmaal geen overdekte stalling aan huis. Was net te laat met wegbrengen, voordat het voor het weekeinde van Sinterklaas ging sneeuwen. Maar moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet zo heel krampachtig over doe. Heeft in ieder geval niet in de pekel gereden.

 

detail:

detail.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

:shock: Shocking; lijkt wel een nachtmerrie :nono:

 

Gelukkig staat de mijne ook binnen; al is het niet verwarmd maar wel droog.

Aan de weerberichten te zien komtie voorlopig niet van zijn plaats :(

 

Hier onder hoes en afdak. Zo'n pak sneeuw zie ik liever niet te lang op de brommer. Het is me ooit gebeurd dat de volgende dag alles vastgevroren zat en ik de föhn van moeders nodig had om op mn werk te komen. Om slot, hendels en schakelaars te ontdooien dus. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier onder hoes en afdak. om op mn werk te komen. :rolleyes:

 

Daar staat de motor van mijn vfrouw onder in de achtertuin. Ik heb een luxere plek in de parkeergarage :scratchchin: , maar ja, dan moet je hem wel op tijd wegbrengen. met sneeuw ga ik echt niet rijden, al is het maar 2 km.

 

voor m'n werk heb ik gelukkig een warme auto :closedeyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel hoes, geen afdak :rolleyes:

 

in pak op de vfr vind ik nog steeds niet ideaal :schater: en mijn vfrouw houdt niet van autorijden :piraat: en mijn werkgever geeft geen auto om die thuis te laten staan :1210:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook even mijn sneeuw foto's :)

nu zal het met de huidige sneeuwval wel meevallen, maar zo'n schijfremslot werkt beter als ie ook in de remschijf zit... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel hoes, geen afdak :rolleyes:

 

in pak op de vfr vind ik nog steeds niet ideaal :schater: en mijn vfrouw houdt niet van autorijden :piraat: en mijn werkgever geeft geen auto om die thuis te laten staan :1210:

 

Ik werk ook in pak...

 

In de zomer had ik mijn pak vaak onder textiel motorkleding aan.

Gaat prima hoor...

 

In de winter met leer gaat dat niet (ik draag toch liever leer ivm veiligheid...).

Ik heb 4 pakken op mijn werk hangen en kleed me op mijn werk om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste twee dagen is er hier vrijwel niets gevallen. Spijt me niets, ik heb 550 vierkante meter schoon te houden.

Alleen die auto's die binnen komen........in een garage waar het, min of meer, warm is......... :bawling: :wall::r

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die oplossingen voor pakken onder textiel ken ik ook, maar als ik gemiddeld 3 keer per dag naar een andere afspraak buiten de deur moet, vind ik de motor nog niet zo'n praktisch vervoermiddel.

Ik kan ook een motor van de zaak nemen, dan betaal je ook geen bijtelling. Nu wel (en niet weinig) dan maak ik er gebruik van ook :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...