Ga naar inhoud

Tips bij verzopen motor


Bluebird
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Te zwakke vonk blijkbaar. Aan de Slopelaccu zetten was voldoende. Daarna een heftige Astma-aanval en ie draait weer. Dus zal de accu aan vervanging toe zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook wel vaker ervaren. accu lijkt goed, want hij gaat prima rond, maar toch heeft ie startkabels nodig om aan te slaan.

 

Kan wel een teken zijn dat je bougiekabels aan vervanging toe zijn.

aangepast door Paliasco
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou zomaar kunnen want knallen doet ie al vanaf het begin. Oorzaak zou de niet geheel gasdichte demperaansluiting zijn maar misschien moet ik het nu toch in wat anders zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een niet gasdichte demper aansluiting zal tijdens starten geen invloed hebben. Dat merk je pas tijdens rijden en afremmen op de motor.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, maar een halflege accu of lekstroom kan een dergelijk effect toch ook opleveren? Als ik me het laatste SR akkefietje herinner kon ie er ook wat van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens start pogingen heb je natuurlijk ook onverbrande benzine in het uitlaatsysteem en gezien het open karakter ook wel zuurstof.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens start pogingen heb je natuurlijk ook onverbrande benzine in het uitlaatsysteem en gezien het open karakter ook wel zuurstof.

VFRikus

 

Zie je wel het starten heeft niets met de electronica te maken. 's een honda he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te zwakke vonk blijkbaar. Aan de Slopelaccu zetten was voldoende. Daarna een heftige Astma-aanval en ie draait weer. Dus zal de accu aan vervanging toe zijn.

 

is een opel toch nog ergens goed voor :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...