Ga naar inhoud

Sleuteldag (en ontmoetingsdag) Delft april 2011


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 376
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jaaaaaaaaaa :pompom: Cake komt ook weer naar de sleuteldag :pompom:

 

 

Hahaha Hans, leuk dat ik zo welkom ben!! :kiss:

Maarreh... er komt hier wel nog een BBQ ook hé, misschien gebruik ik jullie kennis dan? ;)

T'is natuurlijk altijd wel een eindje rijden... ik laat het wel nog weten!

 

Greetz,

Caro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik zou ook graag naar de sleuteldag willen komen en heb ook wat te sleutelen als er iemand is die mij wil helpen tenminste. Ik ben zelf niet zo een hele grote sleutelaar( ik kan net zelf de remblokken vernieuwen en de olie verversen) maar ik vind het wel leuk om te doen.

Het gaat om de ketting en tandwielen van mijn VFR uit 1999.

Ik ben helaas niet in het bezit van het juiste gereedsschap daarvoor met name een kettingpons, maar wel een goede lach en gezelligheid.

 

Is er misschien iemand die mij daarmee wil helpen?

 

Alvast bedankt

Dré

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat in de agenda, dus als er niets tussen komt kan ik mooi met Bas (VFoRever) samen rijden.

 

Johan

Goed idee Johan. Zijn er nog meer mensen die vanuit het noorden samen naar Delft willen rijden?

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee Johan. Zijn er nog meer mensen die vanuit het noorden samen naar Delft willen rijden?

Bas

 

Misschien dat als ik ga dat ik dan op de A12 instap maar dat hoor je dan wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen idee of ik dan wat te doen heb, maar ik kom sowieso in de ochtend even langs.

sorry Wim, ik was te snel: mijn collega is dat weekend op vakantie, dus haal mij weer van de lijst..

(nu moet ik wel de hamburgers missen... :bawling: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit dan weer eens elders op deze planeet maar met een hoop foto's hoop ik een vleugje van de noeste arbeid mee te krijgen. M.a.w. ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als weer en werk meezitten, rij ik ook mee, wat zal betekenen, dat ik dan voor het eerst op de Viffer naar Delft ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is de moeite, de hamburgers doen niet onder voor die van Theo! :)~

Daarnaast is het gewoon leuk om mensen te zien waar je ander alleen maar via een toetsenbord contact mee maakt.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...