Ga naar inhoud

Raleri antifog


Teus
 Delen

Aanbevolen berichten

Liep ik gisteren wat rond te slenteren langs de kleinere standjes op het Belgisch salon voor bedrijfsvoertuigen en motorfietsen, stond men er een nieuw product te demonstreren dat aandamping tegengaat. Het is een plastiekje met een anti-aandampfilm die ook een dunne luchtlaag op je visor legt. Wat me verbaasde is dat je het plastiekje heel makkelijk kunt aanbrengen en verwijderen. Het plakt aan je lens zonder extra verlijming te vragen, het hele salon was het plastiek al honderd keer losgemaakt en weer aangeplakt. Na verloop van tijd moet je eens de zelfklever reinigen met isopropanyl en je bent weer vertrokken.

 

Lijkt me het beste van 2 werelden wanneer je geen kant-en klare Pinlock lens hebt. Geen gedoe met gaatjes, en je kunt het plastiek weer verwijderen.

Er is ook een gelijkaardig product beschikbaar dat een filter heeft waardoor je 's nachts en bij slecht weer veel beter ziet. Kostte wel wat meer. Kun je snel je ene plastiek losmaken en een ander plaatsen.

 

Nu nog zien of dit zijn werk goed doet :scratchchin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

op mijn airoh sv55s bedekt hij heel mooi bijna de hele lens, maar het vizier knelt wat wanneer ik het wil openen. het spant wat op de rubberen strip die het vizier waterdicht houdt, en de eerste krassen zitten al op de film. straks ga ik karten dus weet ik hoe goed het werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt een beetje op het systeem van fogcity...

Die kun je echter maar één keer plakken. Moet je bovendien direct recht doen ook, want een tweede kans krijg je niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...