Ga naar inhoud

Gpr uitlaat, iemand ervaring??


de VFR bikkel
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben voor mijn 91 vfr rc36-1 op zoek naar een mooie uitlaat! Bij voorkeur carbon. Die zijn qua looks het mooiste!

Nu ben ik op internet 2 nieuwe tegengekomen waarvan ik de gpr (via de dealer) mijn lichte voorkeur geniet!

Nu is alleen mijn vraag of iemand ervraring heeft met het merk GPR ?

De andere nieuwe die ik overweeg is een G&G.

 

Andere opties zijn een scorpion rvs proberen passend te maken of een bos sportuitlaat zonder e keur!

 

Wie heeft hier een mening over?

 

Grt De vfr bikkel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met alle genoemde uitlaat merken.

Uitervaring weet ik dat Akrapovic Leovince Laser Bos Scorpion en Termignoni goed passen en kwalitatief heel goed zijn en blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...

Beetje een oud topic.

Maar ik ben ook aan het kijken naar een ander uitlaatje, en mijn oog was ook op de GPR gevallen. Mooi pijpje, maar ben toch wel benieuwd of er ondertussen iemand is die er ervaring mee heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn honda NX650 een GPR Furoure gehad en gekocht via bolski. Zeer nette degelijke uitlaat en paste zeer goed. Werd geleverd met een uitlaat certificaat waar ook opstond dat die voor de NX650 gemaakt is. Kwa prijs kwaliteit zou ik deze uitlaat andere zeker aanraden en zelfs ook nog wel eens deze uitlaat voor andere modellen kopen mits ze erbii staan want dat vind ik het belangrijkste. Ze moeten bij de motor passen. Op een RC46 vond ik ze lelijk vandaar dat ik gekozdn heb voor een laser xtreme uitlaat

 

VFRbryan

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De dempers zijn van een goede kwaliteit en het geluid is idd super en de db killer hoeft daar niet ervoor uit, het enigste nadeel van de GPR kan zijn is de pasvorm onder je motor, ze gebruiken meerdere dezelfde type dempers onder verschillende motoren en het enigste verschil is dan de pijpdikte waarmee ze worden aangesloten op je motor. Tevens willen de ophangbeugels niet altijd je van het zijn. Bij bijvoorbeeld de aprilia futura is dit niet echt om over naar huis te schrijven, hier kreeg je zelfs de stickers van GPR die van dikker alu met sticker erop gemaakt zijn los erbij zodat je zelf de juiste houding maar even moest kijken onder de motor en dan de stickers erop zodat deze recht kwamen te zitten. Zeker geen bos, laser of Akra kwaliteit wbt de pasvorm maar wel goed wat betreft de kwaliteit van de dempers. En ze zijn natuurlijk ook een stukje goedkoper.

aangepast door lars
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij die demper mooi vind staan onder jou VFR zou ik het zeker doen en om hem te bestellen bij www.bolski.nl is ook een aanraden. Heeft nette prijzen alles word wel bij met per mail besproken en is niet telefonisch bereikbaar maar dat heb ik altijd als prettig ervaren.

 

Als je hem graag foto's:D

 

VFRbryan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Nee, geen ervaring met GPR dempers.

Heb wel zitten kijken naar de Tri Ovals van GPR voor mijn VTEC.

Maar gezien de prijs ga ik het originele setje dat ik van Hans 4506 heb overgenomen , "gutten"

De GPR Tri Ovals vind ik wel mooi onder de VTEC. Wellicht in de toekomst .........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gekeken en GPR heeft inderdaad wel een paar leuke modellen voor de VTEC maar ik heb ze een mail gestuurd dat ik diep beledigd was omdat overal op de site de VTEC "Honda VFR 800 V-tech" genoemd wordt :nono:

Ik vind de Furore Carbon Look wel mooi maar ik heb dan vooral naar zwart gekeken hoewel titanium ook wel bij die van mij zal passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu dus de carbon look, zie foto hierboven. Wel op de 800fi, erg mooie pijp. Mooie kwaliteit, net geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...