Ga naar inhoud

Nieuw helm of kleding gekocht? Wij kunnen het oude nog gebruiken!


VFRikus
 Delen

Aanbevolen berichten

Jas en handschoenen heb ik op zolder gevonden. Ik zal ze er vanaf halen komende week en even mooi afspoelen. Er is heeeeeeel veel stof van het dakbeschot gewaaid met de stormpjes afgelopen winter dus er is een boel vies geworden op zolder. ( :10: ja ik weet het, zolder is niet zo mooi geïsoleerd als Caro laatst gedaan heeft)

De helm moet ik even bekijken of deze nog met goed fatsoen gedragen kan worden, zal deze in ieder geval ook even uitwassen.

 

@Bas: Ik zag dat jij volgende week ook naar Zwolle komt ... ik weet alleen niet of ik mijn eigen tanktas, die voor jou en andere spullen zo mee krijg. Of wilde jij nog gewoon een keer in Bemmel op de koffie komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bas: Ik zag dat jij volgende week ook naar Zwolle komt ... ik weet alleen niet of ik mijn eigen tanktas, die voor jou en andere spullen zo mee krijg. Of wilde jij nog gewoon een keer in Bemmel op de koffie komen?

Ja ik kom naar Zwolle. Als het niet lukt om tanktas mee te krijgen kom ik graag gewoon een keer koffie drinken in Bemmel. Gaat goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even weer onder de aandacht brengen.

 

Op de sleuteldag in Delft heb ik welgeteld 1 broek en 1 paar handschoenen voor Rikus meegenomen. Op 19 mei gaan we naar Drente en er is voldoende ruimte voor meer kleding en zo voor deze actie.. Wie helpt mee mijn auto vol te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Afgelopen jaar heb ik een geholpen om een motor tourtocht te rijden met mensen met een verstandelijke beperking.

TransTourtocht

Een van de problemen waar je dan tegen aan loopt is het hebben van helmen en beschermende kleding.

Ik wil dan ook bij deze een oproep doen aan een ieder om overbodige helmen en motor kleding naar mij toe te sturen zodat we dit jaar, op 4 september, deze tocht nog grootser kunnen aanpakken en de mensen verantwoord achter op kunnen laten zitten.

VFRikus

Hoi Rikus,

 

In de aanbieding voor deze tourtocht: kost niets!

2 x een volledige zomeruitrusting van Difi (doorwaai, mesh), bestaande uit broek, jas én handschoenen voor iemand van ongeveer 1,90m en 1,70m (normaal postuur)

én

2 x een 4-(!)seizoenenpak van Macna: broek en jas, ook voor 1,90m en 1,70m.

Alles is nog heel en in redelijk tot goede staat.

 

Het bevindt zich alleen in Rotterdam. Gelukkig wel aan de goede kant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bevindt zich alleen in Rotterdam. Gelukkig wel aan de goede kant.

Als jij kan zorgen dat het in Delft komt (sleuteldaglocatie) zorg ik dat het weer verder richting Rikus komt.

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij kan zorgen dat het in Delft komt (sleuteldaglocatie) zorg ik dat het weer verder richting Rikus komt.

 

Wim

Even een paar aandachtspunten en vragen.

- 't Is te veel om met een motor mee te nemen.

- Ik kom normaal gesproken niet in de buurt van Delft, dus als het niet echt nodig is voorkom ik heen en weer rijden met de auto (geen auto van de zaak....)

- Misschien woont er iemand bij mij in de buurt die naar de sleuteldag gaat of vaker in Delft komt?

- Wanneer is de sleuteldag?

aangepast door L1dert
Link naar reactie
Delen op andere sites

@L1dert: heb ik nog helemaal vergeten om je te bedanken, mede namens de rest van de club.

:worshippy:

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

@L1dert: heb ik nog helemaal vergeten om je te bedanken, mede namens de rest van de club.

:worshippy:

VFRikus

't Is allemaal voor het goede doel, nietwaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...