Ga naar inhoud

Nieuw helm of kleding gekocht? Wij kunnen het oude nog gebruiken!


VFRikus
 Delen

Aanbevolen berichten

Is er ergens nog info over de TransTourTocht? De link werkt namelijk niet en ik ben wel benieuwd waarvoor m'n spulletjes gebruikt gaan worden. :ride:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om heel eerlijk te zijn weet ik niet eens meer waar de link naar toe ging, maar dat hij niet meer werkt is duidelijk.

Verder is er op internet, helaas, niets over te vinden.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om heel eerlijk te zijn weet ik niet eens meer waar de link naar toe ging, maar dat hij niet meer werkt is duidelijk.

Verder is er op internet, helaas, niets over te vinden.

VFRikus

Jammer.

Wordt de toertocht in het Noorden gereden? En wanneer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dit jaar is hij in de ritten kalender van Rol-On op genomen en zal worden verreden op 4 september.

De rit moet uiteraard nog gemaakt worden maar met als start locatie Rolde zal het in een straal van een kilometer of 35 daar om heen zijn.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nog maar even een keer weer onder de aandacht brengen, want het duurt niet zo heel lang meer dat er transport naar Drenthe is.

Heb je nog iets, meld het dan even zo dat we kunnen kijken of vervoer mogelijk is.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig weekeinde heb ik van L1ndert 3 zakken met kleding gekregen :o Ik ben even kwijt of het nou 4 of 6 pakken waren, maar het blijft een berg.... Had alleen eerder moeten weten dat L1dert ze weg deed, want ik zoek nog een pak voor mijn nichtje van 14 zodat ze ook een keer achterop mee kan. Ze is de eerste van de kinderen van mijn broer die stellig heeft gezegd dat ze haar motorrijbewijs wil halen :D

 

Niks aan te doen / afspraak is afspraak. Donderdag avond 19 mei ligt het spulletje bij mijn schoonouders in Drente. Wij willen alles hier in Haarlem verzamelen tot 18 mei. Als je iets hebt wat naar Vfrikus mag, dan kan dat hier afgegeven worden. Ik werk in Utrecht, dus daar zouden we ook iets kunnen afspreken.

 

Als ik het goed heb onthouden heeft Veefer een verzamelpunt in Delft. De spullen die hij verzameld heeft zal ik ook meenemen naar Drente...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig weekeinde heb ik van L1ndert 3 zakken met kleding gekregen :o Ik ben even kwijt of het nou 4 of 6 pakken waren, maar het blijft een berg.... Had alleen eerder moeten weten dat L1dert ze weg deed, want ik zoek nog een pak voor mijn nichtje van 14 zodat ze ook een keer achterop mee kan. Ze is de eerste van de kinderen van mijn broer die stellig heeft gezegd dat ze haar motorrijbewijs wil halen :D

 

Niks aan te doen / afspraak is afspraak. Donderdag avond 19 mei ligt het spulletje bij mijn schoonouders in Drente. Wij willen alles hier in Haarlem verzamelen tot 18 mei. Als je iets hebt wat naar Vfrikus mag, dan kan dat hier afgegeven worden. Ik werk in Utrecht, dus daar zouden we ook iets kunnen afspreken.

 

Als ik het goed heb onthouden heeft Veefer een verzamelpunt in Delft. De spullen die hij verzameld heeft zal ik ook meenemen naar Drente...

Misschien mag de dochter van je broer het een keertje LENEN van Vfrikus NA de toerrit(en)... Wel netjes laten vragen hoor! En weer terugbrengen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog een oude helm liggen. Lees: oud. En nog een.

 

Moet ik eens langs/aan/in komen?

 

Als je een keer overkomt uit Timboektoe doe dat dan gerust.

Bel dan wel even, het is te ver om voor een dichte deur te komen. :D

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond heb ik van Hans en Jacqueline een partij kleding in ontvangst genomen en deze is, met wat er al bij mij was in geleverd, vanmorgen afgeleverd op de Trans en daar werd er erg enthousiast gereageerd.

Er werd mij op het hart gedrukt om vooral iedereen die iets heeft geschonken en er voor heeft gezorgd dat het hier kwam ontzettend te bedanken.

 

Bij deze dus: :ole::worshippy::ole:

 

VFRikus

 

p.s. uiteraard betekend dit niet het eind van de actie, er kan best wat bij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aandacht die ik in de V4 heb geschonken aan de kleding actie heeft intussen ook al resultaat gehad. Afgelopen week werd er al spontaan wat langs gebracht en vandaag kreeg ik per mail een aanbieding van drie helmen en 2 volledige pakken.

Deze spullen worden aanstaande donderdag in Amersfoort aan mij overhandigd, want die dag ben ik daar aan het behang af steken in het nieuwe huis van onze oudste.

Mochten er nog mensen zijn die ook nog spullen hebben en kans zien om ze in Amersfoort te krijgen, neem dan even contact op. We hebben nog ruimte zat in de auto.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Net met Motorke af gesproken dat ik volgende week woensdag op de TT camping Jan&Bertha in Witten wat spullen kom op halen.

Mochten er nog meer TT bezoekers spullen willen mee nemen, laat het dan even weten. Ik heb nog ruimte zat in de Berlingo. :D

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rikus,

Ik heb onlangs een nieuw pak gekocht en hij heeft de test (Luxemburg rit) doorstaan. :pompom: Daarom wil ik mijn oude Rev-it pak geven voor het goede doel.

Als je op zondag 3 juli de Groningen rit rijdt dan neem ik hem mee incl. 1 paar zomerhandschoenen.

 

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn en bedankt alvast!

De Groningen rit staat wel op mijn programma.

Laten we anders tegen die tijd nog even middels PB of mail contact hebben.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...