Rob@X-tour-R Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Ok, goed idee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted June 16, 2011 Author Share Posted June 16, 2011 Mail is: rikus kringelding rijnberg.biz VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted July 5, 2011 Author Share Posted July 5, 2011 Ten tijde van de TT heb ik het een en ander in ontvangst kunnen nemen van Motorke en afgelopen zondag kreeg ik voor aanvang van de Groningse Kronkels van Rob@VFR800 nog een overbodig geworden motorpak overhandigd. Het gaat dus lekker met de inzameling. Na het North Sea Jazz festival wat aankomend weekend gehouden word is er weer vervoer van uit de regio Haarlem naar Drenthe dus mochten jullie nog iets hebben wat in aanmerking komt voor deze actie laat het dan even weten. VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansM Posted July 21, 2011 Share Posted July 21, 2011 Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er 3 helmen richting Gasselternijveen gaan. Maar voor de rest heb ik helemaal niks! Is het overschot aan motorkleding op? (dat kan naturlijk ook) Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted July 21, 2011 Author Share Posted July 21, 2011 Hoewel er natuurlijk altijd nog wat bij kan, graag zelfs, is er in de afgelopen maanden best wel het een en ander verzameld. Met name helmen hebben we behoorlijk wat van gekregen en hoewel we het liefst iedereen in een perfect pak steken is het niet dragen van een valhelm per definitie "not done". VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansM Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 het niet dragen van een valhelm per definitie "not done". Dat komt goed uit. Ik heb hier van DaSuperGrover nog 3 helmen liggen en via het BMW GS Forum heb ik 1 Schuberth S1 integraal helm mt 61, 1 Lazer Crosshelm mt 61, 1 SharkCrosshelm mt 52 en 1 Schuberth integraalhelm mt 52 (zo'n stille, de opvolger van de golfbal) geregeld. Die ga ik van de week ophalen in Utrecht. Er gaat deze maand nog een "transport" naar Drente. Mochten er dus nog meer spullen zijn dan graag ASAP in Haarlem zien te krijgen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted August 15, 2011 Author Share Posted August 15, 2011 @HansM: Helemaal geweldig! Ik wilde nog contact op nemen over het, eventueel deze week, op halen van wat er nog was, maar hier wacht ik me plezier nog even op. VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted September 11, 2011 Author Share Posted September 11, 2011 Zoals je in dit topic lezen kan is de kleding niet voor niets in gezameld. Dat de rit voor dit jaar achter de rug is wil echter niet betekenen dat de actie nu afgelopen is, integendeel! We kunnen nog meer gebruiken en met name op het gebied van helmen is duidelijk geworden dat we voor alles nog grotere maten nodig zijn. Dit betekend uiteraard niet dat de kleinere maten niet gewenst zijn. Alvast weer bedankt! VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRemco Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 Nee ik had daar al aan gedacht, ik heb nu 3 helmen, 1 daarvan komt jouw kant op. Maar goed dat je het even onder de aandacht brengt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted December 15, 2011 Author Share Posted December 15, 2011 Fijn, alvast bedankt. Dit geld trouwens voor iedereen die goed bedacht is door Sint Nicolaas en/of straks iets onder kerstboom vind. VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansM Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 In onze garage staat nog een doos met een paar jassen en een paar laarzen. Die gaan op derde kerstdag op transport naar Vledder... Groet, Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted December 15, 2011 Author Share Posted December 15, 2011 Mooi! Kunnen we wel wat afspreken, ik heb die week toch een beetje vakantie. VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss_Jline Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 Nou, de doos gaat mee, wij dit jaar niet. Omdat Vledder kerst komt vieren in ons nieuwe huis in Santpoort Noord Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansM Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 @VFRikus, Ik heb eigenlijk niet gehoord of je al bij mijn schoonouders in Vledder bent geweest, maar wij hebben op derde kerstdag de doos met jassen met hun meegegeven.. Door het "handschoenen verkoop topic" moest ik er ineens weer aan denken. HansM Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted January 4, 2012 Author Share Posted January 4, 2012 Nee, is nog niet gebeurd. Ik zal er een dezer dagen even werk van maken. Heeft je schoonvader ook weer ruimte in zijn garage. VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts