Jump to content

Nieuw helm of kleding gekocht? Wij kunnen het oude nog gebruiken!

VFRikus
 Share

Recommended Posts

Maar eens even weer onder de aandacht brengen. Zaterdag 25 februari rijd ik via Vledder(Dr.) en Amersfoort naar Schiphol en 's avonds weer terug.

Als er nog overbodige helmen, laarzen en kleding zijn kan ik die eventueel die dag op pikken.

Aangezien dit in het weekend van de motorbeurs is heb je mooi de gelegenheid om je kleding weer te verversen. :)

VFRikus

Ik was gisteren in een erg positieve bui en heb bij BVA auctions de volgende helmen gekocht:

Bayard

Genius

Shoei

Dit natuurlijk met als doel om deze helmen aan deze actie van VFRikus cadeau te doen! :)

En nu komt het onderdeel 'samen doen' :D.

Wie woont er in de buurt van Oosterhout en kan de helmen ophalen?

Ophaaldag(en) dinsdag 21 februari 2012 van 09:00 uur tot 16:00 uur

Meidoornlaan 52

4902 SC Oosterhout

Nederland

Zodat ik, VFRikus of iemand anders ze later weer kan halen en naar het Noorden kan brengen? :)

Ik ben benieuwd!

:worshippy: Geweldig !!!

Zaterdagmiddag 25 februari rijd ik via Amersfoort naar Schiphol.

Een klein ommetje is geen probleem.

VFRikus

Maandag 5 kom ik met de auto terug van een weekend UK vanaf Calais en dan rijd ik over de A27 bij Breda en Oosterhout langs.

Als iemand ze kan op pikken en ik kan ze begin van de middag op halen is dat ook nog mogelijk.

VFRikus

Gooien we toch alles er af wat daar aan doet denken.

Die miskleun van gisteren weten ze toch niet........... :lol:

VFRikus

Wie woont er in de buurt van Oosterhout en kan de helmen ophalen?

Ophaaldag(en) dinsdag 21 februari 2012 van 09:00 uur tot 16:00 uur

Als ik het goed lees, moeten ze op 21 februari opgehaald worden bij BVA. Er wordt dus iemand gezocht die op de ophaaldag langs kan rijden om de helmen op te halen.

Toch? :?

Klopt, maar als er iemand in de buurt is die dat kan doen rijd ik op de terugweg uit Engeland langs om ze daar op te pikken.

VFRikus

ik heb vandaag mijn garderobe en kapstok verbouwd, en ik heb nog een motorjas over die ik eigenlijk niet meer draag.

keertje bij de plaatselijke opheffing gekocht, maar is mij eigenlijk een maatje te groot.

ik denk dat het makkelijkst is om hem mee te nemen naar de sleuteldag in Delft, daar kom je toch ook Rikus?

Als weer en werk mee werken wel, maar anders zijn er vanaf de sleuteldag waarschijnlijk nog wel andere mogelijkheden te bedenken.

VFRikus

Maar even een schopje omhoog, is er niemand die de helmen op 21 februari kan afhalen?

Het zou toch raar zijn als we in de buurt van Oosterhout geen leden hebben.

VFRikus

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...