Ga naar inhoud

Sleuteldag in Gasselternijveen 7 mei 2011


VFRikus
 Delen

Aanbevolen berichten

Bij voldoende interesse stel ik mijn werkplaats, Joke de senseo en Theo de sputterpan weer ter beschikking voor een gezellige sleutel / socio dag in Gasselternijveen.

Een en ander zal dan plaats vinden op zaterdag 7 mei vanaf 's morgens 9.00 tot ?

 

post-1168-1298490528.jpg

 

Graag even aan melden met vermelding wat je zou willen doen.

Indien mogelijk wat gereedschap mee nemen, ondanks dat ik redelijk voorzien ben is dit niet voldoende voor een groep sleutelaars.

Motorolie (Kroon Expulsa RR 10W40) voor de VFR heb ik op voorraad, evenals koelvloeistof en remvloeistof.

Afgewerkte vloeistoffen kunnen bij mij achtergelaten worden en worden verantwoord afgevoerd.

 

VFRikus

 

1. JohanVolvo

2. de VFR Bikkel

3. Teake

4. Ribus

5. VFRené en VFRouw

6. VFRek

7. RodeVFR

8. Erjo

9. VFoRever

10. Boertje

11. Dutchgixxer

12. Klokn

13. Muskito

14. Patrick

15. Ikiro

16. VFRaulein

17. Vfrtom (afgezegd)

18. WilcoZwolle

19. Ollie

20. Very Fast Relaxing

21. Arno71

22. Juggler

23. VFROOOM

24. VRoembert

25. Geestje

26. JurrieDucati (met vrouw en kinderen)

27. Roodrunner

28. Hansjehonda

29. V4Rosso

30. Frank_b en vfrouw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 359
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mooi initiatief weer Rikus. Beetje jammer dat het precies op de verjaardag van mijn moeder is. Ik had graag een keer jouw kant op gekomen, niets te sleutelen, maar een kopje koffie is altijd lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi initiatief weer Rikus. Beetje jammer dat het precies op de verjaardag van mijn moeder is. Ik had graag een keer jouw kant op gekomen, niets te sleutelen, maar een kopje koffie is altijd lekker.

Tja, dat hou je altijd met zo iets. De eerste keer heb ik nog geprobeerd om in overleg een datum te prikken, maar het lukt nooit om een voor iedereen passende te vinden, vandaar dat ik nu in overleg met Theo een datum vast stel.

VFRikus

p.s. je kan toch ook nog naar je moeder als het donker is? :rolleyes: kwestie van prioriteiten stellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

p.s. je kan toch ook nog naar je moeder als het donker is? :rolleyes: kwestie van prioriteiten stellen

 

Dat zou inderdaad kunnen... Hmmmmmm.... Haarlem - Gasselternijveen - Rotterdam - Haarlem. Moet kunnen, als ik afgetankt vertrek dan kan ik thuis de tank voor de eerste keer weer vol gooien die dag...

 

 

Ik hou het in beraad ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een mooi initiatief maar 600Km snelweg... ik ben gek, maar zo gek ook weer niet :scratchchin: en binnendoor durfde de velomaps al niet eens aan en gaf de route hemelsbreed op hahahah.

Nu weet ik wel dat de route die Mapsource geeft vrij direct is want hemelsbreed is het slechts 216Km.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is 2,5 uur rijden voor jou (inclusief tankstop). Houd daarbij rekening dat er vanaf Oberhausen maar 1 benzinepompstation (ems-vechte) is en tank dus voor oberhausen vol.

Na Oberhausen kun je op de 31 onbeperkt (op de kruising met de 30 na) doorknorren tot afslag Haren/ems. Een van de favoriete weggedeeltes van vele leden van de club. Vroembert rijdt er regelmatig zijn SR aan diggelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Rikus,

 

Goed dat je het weer organiseerd! Ik ben zeker van de party.

Mooi dat je mijn rooie rakker op de foto hebt staan, 2e fiets op de foto..

 

Heb niks te sleutelen waarschijnlijk, maar een kop koffie sla ik niet af :yahoo:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Rikus,

 

Wil graag van de partij zijn, maar zit net dat weekend in de Harz. Heb ook niet echt iets te sleutelen (hoop ik), maar had wel graag eens kennis gemaakt met wat mede VFR coureurs.

 

VFRiendelijke groet,

 

Barrie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat genoteerd met een vraagtekentje ervoor. Lijkt me leuk om eens bij te zijn. Maar zaterdagochtenden liggen lastig bij mij wegens werkende vfrouw, dus mogelijk alleen 's middags even langs komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is 2,5 uur rijden voor jou (inclusief tankstop). Houd daarbij rekening dat er vanaf Oberhausen maar 1 benzinepompstation (ems-vechte) is en tank dus voor oberhausen vol.

Na Oberhausen kun je op de 31 onbeperkt (op de kruising met de 30 na) doorknorren tot afslag Haren/ems. Een van de favoriete weggedeeltes van vele leden van de club. Vroembert rijdt er regelmatig zijn SR aan diggelen.

 

 

De weg richting Osnabruck heeft mijn eerste sr opgevreten. :schater:

 

Alhoewel ik niet uitsluit, dat de 31 het voorbereidende werk heeft gedaan :whistle:

 

De andere 3 gaven op de meest onmogelijke plekken in Nederland de geest, inclusief eentje in het donker midden in de bossen ergens bij Heino. Wel leuk voor de ANWB om je daar te vinden. Alle 3 de sr's hebben ook de 31 gezien, dat dan wel weer.

 

De 31 is vooral een weg om snel buiten Nederland om naar het zuiden te gaan. Scheelt heel veel tijd. Een ritje naar de achterhoek scheelt in de spits al snel meer als een uur, bij ongeveer gelijke afstand via NL of DLD. En gewoon met een trage bestelbus gereden, die niet boven de 140 uitkomt. En lekker rustig, in vergelijking met A28, A50 en A12.

 

Wat de opmerkingen over tankstations betreft, die zijn idd schaars, maar afrit af en in bijna elk dorp vind je wel wat. Gewoon even via het internet vooraf opzoeken. Vaak kan je een stuk parallel aan de autobahn rijden, tanken en de volgende oprit weer op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waardevolle informatie. Via die route ben ik ooit op tijd op een begrafenis in het oosten van ons land beland. De SR van mijn toenmalige VFR heeft dat overleefd, ondanks hoge snelheden gedurende langere tijd. Tanken was niet nodig, want binnen 200 km range. Ik heb de route via zuid door Duitsland naar het noorden(Veendam) vanuit Frankrijk(Bretagne) met een oude Renault 11 ook een keer gemaakt. Het laatste stuk met een loeiwarme Renault blazen over autobahn schoot ook lekker op. Lekker thuiskomen...

aangepast door VFoRever
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...