Ga naar inhoud

Sleuteldag in Gasselternijveen 7 mei 2011


VFRikus
 Delen

Aanbevolen berichten

rikus

ik probeer wel van de partij te zijn. en dan ga ik voor een koelvloeistof wissel. al weet ik niet hoe het ontluchten werk maar ik durf te wedden dat er dan vast mensen zijn voor tips en eventueel een handje.

als ik de vloeistof en de afgewerkte vloeistof via jou doe zitten er natuurlijk kosten aan. die ik van tevoren dan ook graag zou willen weten. maar dat doen we wel met een pb tje.

 

gr ribus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 359
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

het enige waar je rekening mee moet houden is dat je rijbewijs in duitsland niet als geldige legitimatie gezien wordt.

en ja ik ben een keer aangehouden aan de grens bij enschede toen ik via de 31 uit groningen kwam, maar ik had geluk, het was een gezamenlijke controle van Duitse en Nederlandse douane, en ik werd door een nederlander gecontroleerd, die accepteerde het rijbewijs wel, maar de kans was ca. fifty-fifty om door een duitser gecontroleerd te worden en dan was het een boete geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat genoteerd; hopelijk niet sleutelen maar wel een hamburger natuurlijk!!!

 

Ik probeer VFRouw ook mee te krijgen natuurlijk...

 

vfriendelijke groet, VFRené en VFRouw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rikus, dat komt mij mooi uit, 7 mei.

Ik kom graag en wil ook het e.e.a. aan mijn Motor doen maar enige aanwijzingen en-of hulp is waarschijnlijk wel nodig en gewenst.

Ben toe aan nieuwe remblokken voorwiel en verder moet ik nog even kijken war er nodig is.

Remblokken haal ik wel hier in de plaatselijke motorwinkel, of heeft iemand een beter idee daarvoor? Motorbeurs?

 

Groet,

Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vrikus,

 

Ik ga zeker probeen erbij te zijn, zal voor mij de eerste keer zijn.

Is er iemand die ervaring heeft met het synchroniseren van de SV's en mij wil helpen.

Mijn motor pakt van onderuit slecht op en heeft een enorme dip rond 5000tpm.

Ik heb zelf geen carbtunes oid.

 

Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet je er bij op de lijst.

Carbtune heb ik niet en ik heb zelf ook geen ervaring met de VTEC m.b.t. syncroniseren. Wellicht dat er hier nog iemand zich meld die het wel kan.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rikus,

 

Goed initiatief, de dag staat al in mijn agenda...........dus ik zal er zijn.

 

Groetjes,

 

ErJo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb, na een onweerstaanbaar voorstel van Boertjes, een afspraak kunnen verzetten en ben 7 mei ook van de partij. Ik wil dan samen met Boertjes de lak van mijn motorfiets oppoetsen tot hoogglans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag ff komen kijken (onder voorbehoud ) Teake en Johan Volvo mischien samen oprijden ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn nieuwe Lucas remblokken reeds ontvangen. Ze lijken op de bestaande blokken maar ik heb toch enige twijfel.

De leverancier mailde mij het volgende bericht nadat ik had aangegeven dat ik een Honda VFR800Vtec-ABS bj 2006 te bezitten:

 

"Wij hebben de remblokken MCB 704 Sinter besteld, aangezien dit de juiste remblokken zijn voor jouw type motor. De Lucas fabrikant gaf aan dat de VFR 800 VTEC maar tot 2006 gemaakt is en dat de opvolger de VFR 800 Interceptor vanaf 2006 was. We hebben navraag gedaan bij onze importeur en deze geeft aan dat de bestelde remblokken moeten passend zijn."

 

Een Honda Interceptor??? Heb ik die? :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...