Ga naar inhoud

Na 8 jaar afscheid van de VFR


BLJ
 Delen

Aanbevolen berichten

Na 8 jaar met heel veel plezier te hebben gereden op een VFR800Fi en VFR800VTEC ga ik binnenkort afscheid nemen van een geweldige motor.

De keuze voor de opvolger was de VFR1200 of zijn grote concurrent.

Het is dus de volgende geworden:

 

post-325-1299785652.jpgpost-325-1299785666.jpgpost-325-1299785679.jpg

 

Een BMW K1300S full options.

 

Zowel de VFR als BMW hebben zo hun plus- als minpunten maar de beschikbare opties op de BMW en dat ik die persoonlijk ook simpelweg mooier vind heeft uiteindelijk de doorslag gegeven.

De tijd zal het leren of ik spijt ga krijgen of niet....

 

Dus vast excuses als er bij de ritten dit jaar een lichtgrijze BMW mee rijdt :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een BMW K1300S full options.

:respect:

De tijd zal het leren of ik spijt ga krijgen of niet....

Denk het niet.

Dus vast excuses als er bij de ritten dit jaar een lichtgrijze BMW mee rijdt

 

Geeft niks, er zitten inmiddels wel meer vreemde volgels bij de club. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst. Heb je ook ESA, BC, RDC, ASC en de quick shifter erbij genomen?

 

Groetend,

 

 

HansM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook ESA, BC, RDC, ASC en de quick shifter erbij genomen?

 

Hoi Hans,

 

Al die opties zitten erop en ook nog alarm en handvatverwarming. Laatste was pas tijdens de proefritrit wel erg lekker met -1

Fiets is trouwens niet nieuw maar klein jaartje oud met 2200 km op de teller. Net ingereden dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie fiets, ga je vast veel plezier mee beleven! Gefeliciteerd ermee en veel veilige kilometers gewenst :crossy:

 

Heb je ook ESA, BC, RDC, ASC en de quick shifter erbij genomen?

(Met de stem van Dr. Phil:) "Which part of 'full options' did you not understand?" :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah moppie, als je daar nou blij van wordt dan moet het maar.

Blijf je wel lid van onze club? Bij de VFROC zitten de leukste hè?

Veel veilige km's en veel plezier......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele mooie motor!!!

 

Zijn er voor de BMW ook van die kapjes voor over het zadel (duokap?) op die manier kun je een wat sportieve look krijgen.

Veel plezier! echt een vet ding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele mooie motor!!!

 

Zijn er voor de BMW ook van die kapjes voor over het zadel (duokap?) op die manier kun je een wat sportieve look krijgen.

Veel plezier! echt een vet ding!

 

Ik heb dat ooit wel eens gezien op een K1200S. Alleen zit er bij mij wel de kofferhouders en extra bagagerekje op en vraag me af of zo'n kapje dan ook nog wel zo mooi staat. Bij mijn VFR zit die er wel altijd op en maakt het inderdaad net iets meer af en sportiever.

Vrees alleen wat zo'n stukje plastic dan wel weer niet moet kosten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi , Ken je wel niet, maar de motor wel. Heb natuurlijk in mijn geval altijd discussies over welk type motor je kiest. Ik rij altijd met een vaste club collega's(jawel ook duitsers). Hebben veel lol om het verschil in type motoren. Het is in ieder geval een flinke wedijver welke motor zijn berijder een keer laat staan.... de Jap of de Duitser. Ik wens je veel plezier op deze mastodont.

 

Groetjes, Nan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...