Ga naar inhoud

hoeveel km kunnen jullie nog rijden


 Delen

Aanbevolen berichten

hoeveel km kunnen jullie nog rijden met je vfr 800 fi 2001 (geen vtec ) als van je digitale benzine meter het laatste blokje knippert.

en hoeveel zit er dan nog in ?.

 

gr jurjen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij gaat knipperen kan je nog zeker 40 km., al heb ik het nog nooit tot stilvallen uit geprobeerd. Wel let ik op hoeveel ik dan ga tanken en dan weet hoeveel er nog in zit.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schat dat er nog minimaal 4 liter beschikbaar is dan. Zelf rijd ik dan nog gerust 60 km. Het eerste en het laatste blokje doe ik de meeste kilometers mee, dus de aanduiding is niet lineair.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lineair zijn ze geen van allen. Maar ik heb een keer 20.5 ltr. getankt en dan rijd je de laatste kilometers niet echt lekker meer.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lineair zijn ze geen van allen. Maar ik heb een keer 20.5 ltr. getankt en dan rijd je de laatste kilometers niet echt lekker meer.

VFRikus

 

Ik heb vorig jaar in de Dolomieten een keertje 21.44ltr getankt :?

IMG_1989.JPG

Normaal gesproken rij ik tussen de 300 - 350km op een tank (laatste blokje knippert dan)

Ik denk dat er dan idd nog 3-4 liter in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vrind, dan heb jij de laatste kilometer op de stank van de benzine in de tank gereden! :respect:

VFRikus

 

Berg af denk ik :wijsneus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het laatste blokje gaat knipperen, dan zit er nog ongeveer drie liter in.
Ik schat dat er nog minimaal 4 liter beschikbaar is dan.
Ik denk dat er dan idd nog 3-4 liter in zit.

Om een eind te maken aan alle discussie heb ik het maar even opgezocht in het instructieboekje (pagina 15): "De hoeveelheid resterende benzine in de tank is ongeveer: 3,5 l".

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...