Ga naar inhoud

Oordoppen, otoplastieken


dude-nl
 Delen

Aanbevolen berichten

Update:

De oordoppen van audiosafe vind ik ideaal. Ze zitten prima en zijn makkelijk uit de oren te halen door inkeping voor de duimnagel.

Ik had veeeeel eerder oordopjes aan moeten laten meten. Wat een verschil. Super!

 

Die heb ik dus ook en ik krijg ze niet uit mijn oren... Nu heb ik ook geen nagels (nou ja, gemillimetert...).

En zit nog steeds met het irriteren als ik ze in heb zitten en de helm op heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zit nog steeds met het irriteren als ik ze in heb zitten en de helm op heb...

Ik zou er echt mee teruggaan. Als ze goed passen irriteren ze niet, en pijn doen mogen ze helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:withstupid: Bij mij (Alpine) hebben ze nooit geïrriteerd of pijn gedaan.

 

Ik zou er inderdaad eventjes mee teruggaan en kijken wat ze voor je kunnen betekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Zojuist een afspraak gemaakt voor Motosafe Custom oordopjes bij Alpine in Soesterberg. Hoop dat het wat is! Wel 110km voor 15 minuten aanmeten, maar goed! Dat is dan zo! Zag ook veel over Earmo en Audiosafe in het forum, maar prijzen kan ik moeilijk vinden op internet! Iemand ervaringen met de prijs en/of de kwaliteit van de Alpine's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze geloof ik voor 90 euro gekocht ( op de site staat 109).

Ben er eerlijk gezegd niet kapot van, ik had hiervoor doppen die een heel stuk kleiner waren en een stuk comfortabler waren.

 

[nietrelevantverhaal]

Daar zat echter geen touwtje aan en ik raakte er een kwijt vlak voor de deur.

De hele stoep afgespeurd nooit meer te vinden natuurlijk..

Tot ik twee jaar later (!) van de motor stap en ik hem bij mijn voet zie liggen.

Uiteraard was ik toen de andere inmiddels kwijt.

[/nietrelevantverhaal]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip. Worden nu blauw afgeleverd dus ook vrij opvallend maar zal vragen of rood ook kan!

Ga ze zaterdag aan laten meten tenzij ik zeer negatieve geluiden hoor of betere alternatieven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rikus ook hier weer een nadeel bij het voordeel. Het touwtje kan er voor zorgen dat de doppen weer ietsie uit je oren worden getrokken, zeker als je een strakke helm of helmkraag hebt.

 

Daarnaast ligt het een beetje aan de vorm van je gehoorgang, maar meestal moet je de doppen in en uit je oren draaien omdat er een bocht in zit, puur aan het koortje trekken zal het leven van het koortje ermstig verkorten.

 

Verder nog een tip voor allen bij het opmeten: niet slikken, fronsen met je kaken bewegen of geeuwen want dan vervormen je binnenoren en kan de pasvorm worden beinvloed (lees mislukken) met de hierboven beschreven mis-passingen tot gevolg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het beste bij het opmeten gaan rijden, dan zijn ze tenminste op maat tijdens de grijns die je krijgt op een VFR :39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...