Ga naar inhoud

Oordoppen, otoplastieken


dude-nl
 Delen

Aanbevolen berichten

Zo doe ik het inderdaad ook. Daarnaast trek ik met mijn andere hand (achter het hoofd langs) het oorlelletje nog een beetje naar beneden en achteren. Ook helpt het om hem een beetje vochtig te maken. Ik neem hem altijd even kort in de mond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt misschien raar. Maar ja wat moet je anders als je buiten ergens staat. En anders krijg ik ze echt niet in.

Ik maak ze trouwens wel bijna dagelijks schoon.

En nee neem hem niet helemaal in de mond alleen het uiteinde moet eraan geloven :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast trek ik met mijn andere hand (achter het hoofd langs). Ook helpt het om hem een beetje vochtig te maken. Ik neem hem altijd even kort in de mond.

 

Hoe je het ook bedoeld, dit komt wel erg raar over... Vooral na een klein stukje extra tekst weg te halen ;)

whahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de harde of de flexibele? Ik had eerst flexibele (van Alpine) en heb sinds kort harde (van Earmo) maar moet ook nog al wennen. De harde gaan veel moeilijker in en uit mijn oor.

 

Ik heb juist het omgekeerde. Heb jarenlang met harde van Earmo gereden en nu op de beurs de zachte van Alpine laten aanmeten en vind de zachte beter afsluiten en comfortabeler zitten. Bij mij gaan de zachte dan ook veel moeilijker erin en er weer uit. En hopelijk bij laten vallen springen ze niet zo snel weg.

Kennelijk is het dus nogal erg persoonlijk wat beter zit en afsluit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je het ook bedoeld, dit komt wel erg raar over... Vooral na een klein stukje extra tekst weg te halen ;)

whahahaha.

 

:schater:

 

Goed opgemerkt nu ik het terug lees is het wel een beetje hilarisch ja.

 

Hopelijk heb je er toch nog iets aan :whistle:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor het eerst de doppen echt in gehad.

 

Demping is super. Rijdt prettiger.

 

Echter wat gaan die dingen irriteren zeg. Ik kon op een gegeven moment mijn hoofd niet maar draaien van de pijn in mijn oren dan... Heb ik ze dan gewoon verkeerd in :s??

Voor mijn gevoel heb ik ze dan wel goed in (sluit goed af dan) maar prettig zit het niet. Is het gewenning?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen flauw idee. Toen ik de mijne voor het eerst ging gebruiken heb ik er nooit last van gehad. Dus af het zal wennen :?

 

Ze zijn toch gemerkt dus verkeerd om erin zetten lijkt me niet. En anders gaan ze volgens mij niet eens je gehoorgang in.

Mocht dit wel lukken dan zullen ze wel gaan irriteren :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dude,

 

Rechts is te herkennen aan een rode stip bij EARMO en een rood stuk silicone bij ALPINE. Rood is uiteraard Rechts.

Als je ze in je oren hebt moet je een beetje draaien tot ze lekker zitten.

 

Suc6 en gr Newie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal rechts en links idd niet door elkaar. Gaat niet werken en niet lekker zitten. Je moet aan oordoppen wennen maar eigenlijk geen pijn doen. Als je ze goed in hebt en ze doen pijn dan kan er een fout zijn gemaakt met het afgietsel en moet je ze gewoon weer een keer laten testen. Als blijkt dat de pasvorm niet klopt krijg je bij earmo kosteloos nieuwe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat een R op de en en een L op de ander, dat is het dus niet :)

Bedankt voor het vertrouwen :P haha.

 

Als ik ze in doe is het nog geen rotgevoel, dan lijken ze goed te zitten. Maar inderdaad met de druk van de C3 erop wordt het drama...

 

Ik heb er verder nog niet mee gereden aangezien mijn VFR nog afwachtende is van een werkende SR, maar zal het van de week weer proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook goed om even te kijken of de autoplastieken niet te ver uitsteken, waardoor de helm ze raakt.

Sommige helmen geven dit probleem. Bij mij bekend bij twee mensen die een C3 hadden.

Nu met een Shoei geen problemen meer, omdat daarin meer ruimte voor de oren is.

 

E.e.a. ook in combinatie met speakers die in de helm ingebouwd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...