Ga naar inhoud

Oordoppen, otoplastieken


dude-nl
 Delen

Aanbevolen berichten

:withstupid: heb ik ook bij mijn rechteroor. Links niet. als ik even met mijn hand aan de binnenkant na het opzetten, de autoplastiek weer 'goed doe' en de helm goed recht zet, ben ik het kwijt.

Daarna moet je zonder irritatie de autoplastieken kunnen dragen, als dat niet zo is, dan zijn ze niet goed (misschien icm je helm). Een beetje wennen moet je wel, maar het moet geen pijn doen of irriteren. dat heeft het bij mij nooit gedaan in ieder geval. Heb trouwens zachte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Otoplastieken" is het, mensen, dus geen "opto"- of "autoplastieken" ;)

 

kunnen ook even de autocorrectie er op loslaten :closedeyes: dan type ik het ook goed. mijn spellingscontrole kent het woord helaas niet. Nooit van gehoord..... :worshippy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

kunnen ook even de autocorrectie er op loslaten :closedeyes: dan type ik het ook goed. mijn spellingscontrole kent het woord helaas niet. Nooit van gehoord..... :worshippy:

 

Wat zeg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Otoplastieken" is het, mensen, dus geen "opto"- of "autoplastieken" ;)

 

En toch had ik maar 18 fouten in het laatste dictee... :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb otoplastieken van hans anders ik heb alleen last van dr druk in de helm icm de luidsprekers van mn bluetooth setje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne zijn zonder. Da's af en toe best lastig. Zo'n touwtje om ze bij elkaar te houden lijkt me ook wel handig. Denk dat ik over een jaar wel aan de beurt ben voor nieuwe; tegen die tijd ga ik eens vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

De oordoppen van audiosafe vind ik ideaal. Ze zitten prima en zijn makkelijk uit de oren te halen door inkeping voor de duimnagel.

Ik had veeeeel eerder oordopjes aan moeten laten meten. Wat een verschil. Super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij earmo zit er een gleufje in waar je je nagel in kunt haken. Aanpak niet doen op de motor is niet lekker omdat je helm er tegen aan drukt. Touwtje is helemaal irritant. Als het wappert in de wind of schuurt tegen je jas hoor je dat allemaal terug in je oren. Voor mij dus ook reden dat ik op mijn werk op dagen van veel oordop gebruik het touwtje er af haal. Maar als jullie ze dus zonder aanpak hebben zit daar niet het probleem van niet lekker zitten. Probeer het een en ander en komt het niet goed dan gewoon terug gaan dan is er met het afdrukje maken iets mis gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...