Ga naar inhoud

Hulp bij aanschaf van een vfr750


cake
 Delen

Aanbevolen berichten

Caro, let ook goed op de collector (verzameling van de uitlaten)!!

Deze wil na al die jaren soms wel eens goed gecorrodeerd zijn. Vervangings pijpen voor dat type zijn slecht(niet?!?) te krijgen. Voor de rest kan je er buil aan vallen. EVT een nieuwe accu kost je ook niet de 'hoofdprijs'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 528
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

...

Niemand met kennis van zaken die in België woont en wil meegaan? :help:

 

Greetz,

Caro

Als ik hard roep horen ze me in België, dat ligt net aan de andere kant van de Maas maar als ik me goed herinner is Gent de hoofdstad van Oost-Vlaanderen en dat is aan de andere kant van België dus ook wat ver :scratchchin:

aangepast door VFRLoos
de 'h' verwijderd uit scratchchin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo raar, ik had nooit gedacht dat ik zo snel al ging toe zijn aan iets anders... :scratchchin:

Kriebelt enorm om de CB terug weg te doen en voor zo eentje te gaan!

 

Zo heeeeeel af en toe als ik zo'n blauw witte GSX-R voorbij zie rijden jeukt het enorm dus ik weet precies wat je bedoelt :blush:

 

GSXR750_K6_21.jpg

 

Kolere wat een motor is dat zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heeeeeel af en toe als ik zo'n blauw witte GSX-R voorbij zie rijden jeukt het enorm dus ik weet precies wat je bedoelt :blush:

Kolere wat een motor is dat zeg!

 

pfff, overloper! :nono:

 

 

:D

aangepast door cake
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog snel even, vóór ik ga slapen, want ik heb net een mailtje terug gehad.

De moto start wel bij het in gang lopen.

De prijs wil ik eventueel wel laten zakken naar 800 euro indien ik zeker ben dat hij in goede handen komt.

Lager ga ik niet want dan doe ik hem gewoon niet weg.

 

Ok, ik ga dus een afspraak maken om te gaan kijken, spannend!!! :rolleyes:

 

Tot later, ik hou jullie op de hoogte!

Nog meer tips voor aandachtspuntjes zijn welkom!

 

Enneuh Ray, de motor staat in Vlaams Brabant, niet in Oost-vlaanderen. :)

Greetz,

Caro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Caro, let ook goed op de collector (verzameling van de uitlaten)!!

Deze wil na al die jaren soms wel eens goed gecorrodeerd zijn. Vervangings pijpen voor dat type zijn slecht(niet?!?) te krijgen. Voor de rest kan je er buil aan vallen. EVT een nieuwe accu kost je ook niet de 'hoofdprijs'.

 

 

Dit model (86-87) heeft geen collector, maar een mooie spagetti onder het blok. Dus gelukkig geen last van doorrotten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

 

vandaag heb ik met de eigenares gebeld.

Als de motor in gang gelopen wordt, draait hij mooi, dus daar geen probleem. De motor staat stil van vorig jaar april, maar is blijkbaar wel af en toe eens gestart.

De batterij heeft een hele tijd aan een druppellader gehangen, maar laadde niet genoeg op, dus ze zijn er zeker van dat ze stuk is. Verder geen lekken en goed verzorgd geweest.

Hij gaat gewoon weg omdat ze er helemaal geen tijd meer voor heeft.

Aangezien de motor in Leuven staat en het een 1,5 uur rijden is, hebben we afgesproken om in de vakantie een kijkje te gaan nemen. Pfff, wel nog lang wachten, maar het is het beste zo, dan moeten we ons niet haasten.

Als we na school naar daar rijden, zal het rap 19.30u à 20u zijn tegen dat we terug zijn, dat gaan we niet doen.

Ben echt nieuwsgierig!

 

Wat moet ik rekenen voor een nieuwe batterij normaal gezien?

 

Greetz,

Caro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor accu's (Nederlands voor een batterij :39: ) hebben we onze huisdealer.

De RC24 staat niet in dat topic erbij maar even een PB aan Rob (vfroem) en je betaalt zeker niet teveel ;)

 

PS:

Ik heb even gekeken en Leuven is voor mij 109Km dus ook een beetje ver :scratchchin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor accu's (Nederlands voor een batterij :39: ) hebben we onze huisdealer.

De RC24 staat niet in dat topic erbij maar even een PB aan Rob (vfroem) en je betaalt zeker niet teveel ;)

 

PB'tje verstuurd! Waarvoor dank!!! ;)

 

PS:

Ik heb even gekeken en Leuven is voor mij 109Km dus ook een beetje ver :scratchchin:

 

Bwa, jij doet toch graag kilometers, is toch een ritje van niets voor jou? :whistle:

Voor ons is het net 100km ...

 

 

Nog tips waarop ik moet letten?

 

Intussen zijn de foto's van de cb genomen en gaat hij deze avond nog op 2dehands...

Mijn keuze is gemaakt en wordt het deze niet, ik heb nog een mooie rooie gezien! ;)

aangepast door cake
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op iemands woord geloven dat een motor prima loopt, vind ik een beetje naïef. Een proefrit hoort erbij mijn inziens. Bovendien is af en toe starten van de motor slecht voor het blok i.v.m. condens. Controleer ook het balhoofd op dode punten. Wellicht dat deze vervangen moet worden.

 

1000,- EUR is een nette prijs, maar dan wel voor VFR uit '87 die goed loopt en in prima staat verkeert.

 

Als ik jou was zou ik 250,- EUR vanaf proberen te l*llen

 

Excuus als ik een beetje achterdochtig overkom, maar een motor die een tijdje stilstaat blijft discutabel

aangepast door picaroon
Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi rood is niet lelijk :piraat:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op iemands woord geloven dat een motor prima loopt, vind ik een beetje naïef. Een proefrit hoort erbij mijn inziens. Bovendien is af en toe starten van de motor slecht voor het blok i.v.m. condens. Controleer ook het balhoofd op dode punten. Wellicht dat deze vervangen moet worden.

 

1000,- EUR is een nette prijs, maar dan wel voor VFR uit '87 die goed loopt en in prima staat verkeert.

 

Als ik jou was zou ik 250,- EUR vanaf proberen te l*llen

 

Excuus als ik een beetje achterdochtig overkom, maar een motor die een tijdje stilstaat blijft discutabel

 

Euh Picaroon, ik denk dat je een beetje achterkomt hoor. De prijs waarvoor ik ga kijken is 800 Euro (al toegezegd door de koper). Als je even terugleest zal je dat ook zien...

Dat van het balhoofd weet ik intussen ook dankzij Vroembert en een proefrit, daarvoor hebben we een afspraak gemaakt...

En nog iets... Ik ben zeker niet naïef, denk dat de meesten dat hier al wel weten! :nono:

Trouwens, de onze stond 2,5 jaar stil, was in slechte staat en die heb ik ook terug in orde en rijklaar gekregen, dan moet het met deze ook wel lukken! ;)

 

Ribus, PB'tje gekregen?

aangepast door cake
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand intussen al een werkplaatshandboek voor mij op pc? Dan kan ik al even piepen! ;)

aangepast door cake
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er zelf een in zwart metallic gehad. Prachtige motor, heb er nog spijt van dat ik hem verkocht heb. Een collega van mij heeft er nog een, maar hij wil hem niet verkopen. Hij rijdt meestal op zijn BMW, maar ja verstand komt (misschien ) met de jaren. Maar wat ik wil zeggen, mits goed verzorgt heb je er een geweldige motor mee. Veel succes met je keuze en we zien hem wel op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...