Ga naar inhoud

De cursus die je niet wilt volgen


Very Fast Relaxing
 Delen

Aanbevolen berichten

Tuf ik vandaag op m'n dooie akkertje door de betuwe heen op zoek naar mooie bloesem en dito landschap :piraat: . Nix aan de hand. Ik stop even en wil een en ander door de camera bekijken. Het viel me al op dat de weg redelijk slecht was en nogal bol van vorm was. Afijn voet aan de grond, en om de een ofandere reden raak ik uit balans... :1241emule: . Je voelt hem al aan komen, hij valt over het dooie punt en het enige wat ik nog kan doen ik haar liefdevol het wekdek laten beroeren :shock: . Niet zo slim dus maar nou hoor ik ook bij de club die cursus minder begaafd afstappen voor beginners heeft gevolgd :smileystupid: .

Voorlopige schade:

Onderkuip gekrast , topkuip gekrast, spatbord is een klein beetje beschadigd, koppelinghandle krom, spiegel afgebroken...en 1 maal een zere duim. :bawling: .. Gelukkig kreeg ik de motor wel zelf overeind. Daarna was de toerpret over en zit ik met een plaatselijke depressie op de bank :angry::wall::s

Gelukkig ben ik all risk verzekerd, maar toch. Kost 110 euri eigen risico en ik donder drie tredes terug. Blijf gelukkig wel op 75% no claim, das dan wel weer meegenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jammer Eelco, die club zou zo weinig mogelijk leden moeten hebben of liever helemaal geen.

Ik wens je sterkte met opknappen en oplappen.

Blijf very fast relaxing, ondanks alles :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dubbel balen :(

Dubbel omdat dergelijke ongelukjes naar mijn gevoel erger zijn dan wanneer je al rijdend uitglijd over iets of omdat je niet iets te lomp doet.

Sterkte met de schade en die zere duim gaat wel over... volgens mij zelfs eerder dan het rotgevoel :wacko:

aangepast door Deadly_Paradox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh, das zonde! Goed dat je goed verzekerd bent; die duim is zoals eerder opgemerkt eerder hersteld dan het rotgevoel.

Sterkte kerel met het uitdeuken :unsure:

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eelco,

 

Errug lullig, zeker op zo'n manier :bugerit:

Hoop dat je duim snel opknapt en je motor is gelukkig goed verzekerd.

 

sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijkbaar het onherroepelijke lot van ieder evenwichtsapparaat dat het vroeg of laat een keer omvalt.

troost je met de gedachte dat dit echt iedereen kan overkomen

sterkte met het van je duim,en je viffer

Link naar reactie
Delen op andere sites

auw dat doet pijn. en een hoop schade ook als ik het zo hoor.

succes met het herstel van je viffert en nog meer succes met het uitdeuken van je ego.

sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ouch !!!!!! Hele lullige manier om het asfalt te kussen. Ik vond het in het verleden toch wat relaxter, als ik dankzij een ander het asfalt kustte, ook niet fijn, maar de kater bij de schade afhandeling was een stuk minder.

 

Volgende keer maar een camera op de motor monteren en de rit vastleggen, rij je lekker relaxed door. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:bugerit: Dat is minder leuk. Hopelijk is de afronding een beetje soepel en hersteld je duim snel. Voor je ego kan ik maar 1 oplossing bedenken. Snel weer gaan toeren wanneer alles hersteld is en weer lekker relaxen. Snelste manier om het geheel te vergeten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...