Ga naar inhoud

''MarlBoroS'' boutjes.. OP=OP Er zijn geen setjes meer beschikbaar!!!


MarlBoros
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste VFRérs,

 

Aangezien er toch nog mensen zijn die overal ''MarlBoroS'' boutjes vandaan proberen tehalen wil ik toch gaan pijlen wat hiervoor de animo is.

 

Voor de duidelijkheid, het gaat om deze boutjes :

 

 

vfrbox31boutjes.th.jpg

vfrbox30boutjes.th.jpg

 

De boutjes zijn als alle andere boutjes, goed stevig vastdraaien anders trillen ze los,je kuip zullen ze niet kraken,wat er zit een verdikking in,zoals de originele boutjes !

 

Stuur mij een PB met je naam en hoeveel setjes je zou willen hebben of zet je naam gewoon hier onderaan erbij.

 

Mocht er nog alsnog een serie komen, de prijzen waren ook al bekend, dat was 15 euro per setje

 

Boutjes zijn uiteraard van RVS, alleen polijsten doe ik niet meer, teveel werk en teweinig tijd aangezien ik naast mijn eigen bedrijf, mijn nieuwe huis aan het verbouwen ben en nog altijd mijn VFR, die eindelijk al wel op zijn wielen staat (na anderhalf jaar) maar nog wel afgebouwd moet worden.

 

 

Gr Ruud

aangepast door VFRLoos
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jahaa, :pompom: ik wil weer een setje voor mijn RCII

Ben er 1-tje verloren, maar wil graag weer een setje - 1 reserve ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Marlboros voor het erbij zetten van mijn naam.

 

Ik wil graag 2 setjes , 1 op reserve, net als hansjehonda ... :lol:

ben erg benieuwd hoeveel animo er is. wil ze graag hebben.

 

 

Ow nog even 2 foto's van mij VFR, met boutjes wordt ie natuurlijk nog mooier.

 

post-4634-1304929409.jpg

post-4634-1304929420.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou!! Ik heb ook interesse! :pompom: 1 setje is voor mij voldoende. Zou mooi zijn als dit gaat lukken, kan ik onderweg eindelijk eens bij mijn gereedschapssetje (en reserve SR) :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste VFRérs,

 

Aangezien er toch nog mensen zijn die overal ''MarlBoroS'' boutjes vandaan proberen tehalen wil ik toch gaan pijlen wat hiervoor de animo is.

 

Voor de duidelijkheid, tis alleen een pijling en het gaat om deze boutjes :

 

 

vfrbox31boutjes.th.jpg

vfrbox30boutjes.th.jpg

 

De boutjes zijn als alle andere boutjes, goed stevig vastdraaien anders trillen ze los,je kuip zullen ze niet kraken,wat er zit een verdikking in,zoals de originele boutjes !

 

Stuur mij een PB met je naam en hoeveel setjes je zou willen hebben of zet je naam gewoon hier onderaan erbij.

 

Mocht er nog alsnog een serie komen, de prijzen waren ook al bekend, dat was 15 euro per setje

 

Boutjes zijn uiteraard van RVS, alleen polijsten doe ik niet meer, teveel werk en teweinig tijd aangezien ik naast mijn eigen bedrijf, mijn nieuwe huis aan het verbouwen ben en nog altijd mijn VFR, die eindelijk al wel op zijn wielen staat (na anderhalf jaar) maar nog wel afgebouwd moet worden.

 

 

Gr Ruud

 

 

 

Aanmeldingen:

 

 

1. tim_307 3 setjes aub

 

2. dude-nl

 

3. Eppie

 

4. Amorimmus

 

5. chrisscf

 

6. chris747

 

7. Senor Sjon

 

8. Hansjehonda

 

9. Raven74

10. Raven74

 

11. de VFR bikkel

12. de VFR bikkel

 

13. WilcoZwolle

14. WilcoZwolle

 

15. seanpalmer

 

16. bollocks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mij ook maar een setje. (als je ook naar B verzend :blush: )

 

Sinds de DAM uitlaat heb ik eigenlijk wel de ruimte onder mijn zadel nodig voor de db-killer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Staat genoteerd!

 

Doen we gewoon Joske :yes:

 

Elke avond maak ik ff een update van de lijst, das makkelijker dan hoeft niet iedereen de lijst te kopieren.

 

Gr Ruud

aangepast door MarlBoros
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om begrijpelijke redenen hoef ik geen MarlboroS boutjes maar ik vind het wel ontzettend tof dat je ze nog een keer wilt maken voor de forummers!!

:respect:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om begrijpelijke redenen hoef ik geen MarlboroS boutjes maar ik vind het wel ontzettend tof dat je ze nog een keer wilt maken voor de forummers!!

:respect:

 

 

Mijn dank is groot :worshippy:

 

en hoewel ik al een jaar niet om mijn onafgebouwde VFR rijd :bawling: ben ik nog altijd een VFRer en een VFROC lid die graag iets voor de club doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...