Ga naar inhoud

''MarlBoroS'' boutjes.. OP=OP Er zijn geen setjes meer beschikbaar!!!


MarlBoros
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik weet heren, dan jullie er met smart op zitten te wachten, mooi weer buiten, lekker rondje tuffen...ik ken dat,maar zoals ik eerder vermeldden...

 

Ik doe dit uiteraard in mijn vrij tijd, naast een huis opknappen en nog een VFR die graag weer wilt rijden en afgebouwd wilt worden..

Daarnaast hebben ze van de week de rechter zijkant van mijn auto in elkaar gereden,dus heb ik dat er ook weer tussen door, dus al met al vraag ik van jullie alleen een beeje geduld, de boutjes komen er wel!

 

Gr Ruud

 

Voor mij kan je rustig aan doen hoor, ik heb geen haast (al heb je ze volgend jaar pas klaar mij om het even).

 

Succes met huis en viff!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Voor mij kan je rustig aan doen hoor, ik heb geen haast (al heb je ze volgend jaar pas klaar mij om het even).

 

Succes met huis en viff!

 

Bedankt, maar zolang zal het niet duren...ik gok nog een maandje voor ze allemaal gedraaid zijn.

 

Huisje is bijna af op voor/achtertuin en zolder na.. ViFFeR moet nog aardig wat aan gedaan worden,maar schiet ook al redelijk op.

 

Huidige stand van zaken:

 

s3010003f.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er netjes uit :worshippy::worshippy:

 

Daar is de mijne nog lang niet.

 

 

mmmhh..dan ben ik misschien dan toch eerder klaar dan jou?

 

Heb wel goed nieuws gekregen vandaag...het spuitwerk van de kuipen is bijna klaar :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huidige stand van zaken:

 

Die wielen zijn echt mooi! Heb je dat zelf gedaan of laten doen, en zijn ze gecoat of gespoten?

 

VFRiendelijke groet,

 

Barrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een mailtje naar iedereen uit gegaan waarin de gegevens staan waarin jullie het bedrag van € €15,00 per setje mogen storten voor de boutjes!

 

 

[

 

Ik heb geen mailtje ontvangen. :pompomdown:

 

Denk je even aan die IBAN en BIC gegevens voor uit België te betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat heb je wel Joske, maar die is bij mij beland als onbestelbaar. Het was trouwens geen email maar een melding dat er een PB was inzake de betaling van de boutjes.....

Heb je onlangs een nieuw emailadres gekregen en op het forum nog niet aangepast of was je postbus vol?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh, nee geen nieuw e-mail adres (nog altijd pug206et@gmail.com) en postbus is maar voor 21% vol hier. :scratchchin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er al uit Joske_ !

Er zit ook een Joske op het forum, zonder de underscore en daar is de mail met melding van nieuw PB heengegaan (en niet aangekomen want hij is bij mij 'retour' gekomen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ruud, heb je al meegekregen dat Joske een ander forumlid is dan Joske_ ?? De laatste, die met de underscore heeft de boutjes besteld........, die moet je dus ook pb-en :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...