Quicksilver Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Ook hier interesse zodra een nieuwe serie beschikbaar is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WilcoZwolle Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Ik heb nog een nieuwe, nooit ingebouwde liggen... Had er voor de zekerheid 1 extra gekocht, dacht: altijd handig! Maar ligt nu al lange tijd in de kast. Mag weg tegen dezelfde prijs als wat ik ervoor betaald heb. Bij interesse zie ik wel een PM verschijnen. (Af te halen in Zwolle of tegen verzendkosten te versturen) P.S. Wie het eerst komt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quicksilver Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Bij interesse zie ik wel een PM verschijnen.(Af te halen in Zwolle of tegen verzendkosten te versturen) P.S. Wie het eerst komt... Als het goed is heb ik je een PM gestuurd, zie het echter niet terug in m'n "berichtencentrum". Laat even weten als je niks ontvangen hebt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRLoos Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Als het goed is heb ik je een PM gestuurd, zie het echter niet terug in m'n "berichtencentrum". Laat even weten als je niks ontvangen hebt! Beetje off topic maar je moet aangeven als je een kopie wilt bewaren in Verstuurde PB's... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quicksilver Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 @ VFRLoos Bedankt, ook weer duidelijk. PM is inderdaad goed aangekomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vfrtom Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 +1 interesse. Ik hoor graag wanneer je een nieuwe batch begint Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geestje Posted September 16, 2012 Author Share Posted September 16, 2012 Hallo VFRienden, Ik heb inmiddels de onderdeeltjes besteld voor een nieuwe serie Haidie Hotziedok ... over een kleine twee weekjes verwacht ik ze van de postbode te krijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice205 Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Kijk dat is mooi nieuws... Houdt in dat thuis het een beetje rustiger wordt (voor jou) hoop ik, en dat is altijd goed nieuws... Zoals reeds eerder gemeldt wil ik er graag eentje hebben tzt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arno71 Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Misschien een optie om een nieuw topic te openen met een verwijzing naar deze om het overzichtelijk te houden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts