Ga naar inhoud

moto GP regenoverall


erjo
 Delen

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met een zgn. moto gp regenoverall? Dat zijn van die, wat ik tot nog toe heb gezien, meestal transparante pakken die over je leren pak passen. Ook kneesliders en de rug/nek 'bobbel' passen erin.

 

Je ziet deze pakken (inderdaad) gedragen worden door de MotoGP coureurs. Ik heb wel een jack (Revitt) gepast maar daar zijn geen broeken voor leverbaar. Bovendien is een GP regenpak niet meer dan een soort van rekbaar rubberen overall. Ik heb nu een pak wat als je 120 km rijdt, aan alle kanten op je heen flappert, verselijk irritant. :120fs281345: En die van mij heeft inmiddels ductape sporen.

 

Afgelopen weekend in L'burg was Rob bij Louis motorsport geweest om een dergelijk pak te passen en vervolgens ook te kopen.

 

Bij Arie Molenaar is IJsselstein staan er wel dergelijke pakken in bestelling maar de leverdatum is onduidelijk. Als je op de website van Louis kijkt staan er verschillende GP achtige regenpakken op de website. Maar dan moet ik voor één regenpak 180 km (x2) rijden. :Policeman:

 

Is er iemand in de club die dit herkent en wellicht een adres in Nederland weet? :closedeyes:

 

Groetjes, ErJo

Link naar reactie
Delen op andere sites

de nederlandse equivalent van Louis is Motozoom.

In de buurt bij jou in Utrecht, of anders een grotere vestiging in Amsterdam

 

Webshop Motozoom: regenpakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Teus,

ademen die overalls een beetje, of zweet je er je kapot in?

 

Nou, het is net een groot condoom en die laten niets door ook geen zweet. Overigens niet in overall-formaat want daar kom je haast niet in, maar combi omdat bij een race heel vaak alleen het jack-gedeelte wordt gedragen.

 

@Erjo,

Verscheidene andere motorzaken hebben ze ook wel REVIT is bijv ook een merk dat zowel doorzichtige als fluo-oranje uitvoeringen heeft.

Ik heb ze bij van Wijk in Zoetermeer ook wel gezien. Ik maak me sterk dat ook Berry Goedhart ze wel heeft. Gewoon even rondbellen.

 

Suc6 gr Newie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze snelle zilveren van Rev'It, bevalt mij prima, is elastisch, wappert niet

Handig tweedelig, broek waar je zo in stapt - meestal is alleen het jack voldoende.

Wellicht pietsie te snel model voor een 750...maar hij zit lekker en daar gaat het om ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de nederlandse equivalent van Louis is Motozoom.

In de buurt bij jou in Utrecht, of anders een grotere vestiging in Amsterdam

 

Webshop Motozoom: regenpakken

 

Wim,

 

Goed plan, ik ga daar deze week eens even kijken.

 

Groet,

 

Erwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Teus,

 

 

Nou, het is net een groot condoom en die laten niets door ook geen zweet. Overigens niet in overall-formaat want daar kom je haast niet in, maar combi omdat bij een race heel vaak alleen het jack-gedeelte wordt gedragen.

 

@Erjo,

Verscheidene andere motorzaken hebben ze ook wel REVIT is bijv ook een merk dat zowel doorzichtige als fluo-oranje uitvoeringen heeft.

Ik heb ze bij van Wijk in Zoetermeer ook wel gezien. Ik maak me sterk dat ook Berry Goedhart ze wel heeft. Gewoon even rondbellen.

 

Suc6 gr Newie

 

Newie,

 

Klinkt goed, ik ga met mijn leren combi pak maar eens passen. mijn Dainese regenoverall heeft wat ductape reparaties ondergaan en dat klapperen is irritant.

Dus lekker strak en waterdicht, daar ga ik voor.

 

Groetjes, Erwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan alle Rubberen Robbies!! :1210:

 

Gisteren middag even naar Motozoom in Utrecht (lage Weide, aan de A2) gereden en een Revitt regenpak gescoord. Moest besteld worden maar is morgen in huis. Dit weekend ga ik met mijn vriendin naar Duitsland (dus wie weet kan ik het pak al aan!!!) Wel neem ik mijn leren combi mee om te passen. Is wel handig lijkt mij. :w

 

Ook maar waterdichte handschoenen gekocht, was tevens een excuus om oude handschoenen (toedeledoki) weg te gooien naar 14 jaar trouwe dienst.

 

Tot zover de berichtgeving.

 

Groetjes, :)~

 

erJo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan alle Rubberen Robbies!! :1210:

Gisteren middag even naar Motozoom in Utrecht (lage Weide, aan de A2) gereden en een Revitt regenpak gescoord. Moest besteld worden maar is morgen in huis. Dit weekend ga ik met mijn vriendin naar Duitsland (dus wie weet kan ik het pak al aan!!!) Wel neem ik mijn leren combi mee om te passen. Is wel handig lijkt mij. :w

Ook namens Very Fast Relaxing welkom bij de subclub VROCRRC (VROC Rev'it Regenpakkers Club) :lol:

Wat voor 'n kleurtje is het geworden? :)~

Arme vriendin... ben jij zo breed of is zij zo smal ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erjo, uit de prullenbak vissen die handschoenen! Voor het goede doel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

 

Het Revitt regenpak (zwart) heeft afgelopen vrijdag in Duitsland de eerste test glansrijk doorstaan. Op weg richting Kassel begon het behoorlijk te regenen. Dus op een Parkplatz snel het pak aan en dat zit goed. Klappert niet, is elastisch en zit comfortabel. 1 uur later nog een buitje, lekker door gebleven, voelt goed. Dus de nieuwe Revitt fan heet Erwin. :schater:

 

Wim, die handschoenen (van 14 jaar oud) zijn kapot, gescheurd en niet meer toonbaar. Weggooien was de enige optie. :upyours: De waterdichte handschoenen werken trouwens ook prima, kon ik gelijktijdig testen met het regenpak. :piraat:

 

Tevreden op weg, een beetje regen? Met Revitt aan kun je daar wel tegen!?!?!

:yahoo:

Groet,

 

ErJo

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...