Ga naar inhoud

Sleutel- (en ontmoetings)dag Delft september 2011


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Gezien het succes bij de vorige keren gaat de sleuteldag in Delft wederom op herhaling!

 

Datum: 24 september 2011 a.s. vanaf 10.00 staat de koffie, broodjes en hamburgers etc klaar. Max. 17.00 uur gaat de deur dicht closedeyes.gif

 

Er is géén gereedschap en géén brug, al hoewel er wel een stevige metalen horizontale opsluitbank (voor de kenners)staat, waar je 6 motoren op kan zetten. nadeel: alleen aan buitenkant dan hoog werkbaar, onderkant band staat dan ongeveer op 50 cm hoog.

Natuurlijk is er wel een setje steek en ringsleutels, hamers, schroevendraaiers en dat soort zaken, maar geen specifiek gereedschap en ook maar voor 1 of 2 personen.

Er is wel een motorzaakje MB motors vlak bij (300m) die oldtimers en Indians opknapt. Sowieso leuk om even te kijken daar, maar die heeft wel kleine zaken zoals olie etc dat nodig is. Daarnaast zijn er op ongeveer 1 km een grotere moterzaken (Groenewold, Overkamp) Wat verder weg zit HN motoren. Om de hoek is er een auto materialen zaak, waar je ook olie, elektrische zaken etc kunt halen.

 

wel aanwezig: heel veel ruimte, kennis, gezelligheid, koffie, hamburgers etc.

 

Aanwezig: (het wordt steeds gezelliger) Een aantal onder voorbehoud weer, werk etc, maar toch maar even vermeld. Géén maximum, dus iedereen welkom!

 

Veefer

Veeferin(ovb)

 

Alle onderstaande personen hebben aangegeven misschien of definitief te komen :pompom:

 

HansM

Vroembert

Arno71

VFRloos

Juggler

Ferry

Bubblemaker

Epi

Sparky

Cake

Qwerc

Tjurskallig

Jefoer

WilcoZwolle

GermaZwolle

Chris747

Ogima

Antoine

Bartjuuuh

Zjoske

dude-nl

Boertjes

Erwin_1965

Erjo

Dennisvw-vfr

GreenMachine

VeryFastRelaxing

Raindeer

VFRbuddy

 

Opleidingsbedrijf STUBO BV

Nijverheidsstraat 7

2624 BA DELFT

Nederland :-)

die dag te bereiken op 06-53269589

 

post-1807-1295598547.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal aan vrouwlief doorgeven, dat ze op die datum geen andere plannen moet gaan maken. :)

 

 

Voorlopig dus nog even met potlood, maar als het kan ben ik er weer bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanuit het hoge noorden ook een ovb, mocht hare Majesteit nog iets in petto hebben zoals in april ;)

Carbtune neem ik dan weer mee.

Ik zoek alleen nog wat betere verbindings stukjes dan degene die erbij zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die betere verbindingsstukjes zitten wel bij mijn klokken, als we er dan beide zijn, moet het goedkomen.

 

Maar even zonder gekheid, soms hebben ze bij een aquarium zaak van die hele mooie kunststoffen buisjes, die ook gebruikt worden om slangen te verbinden van luchtpompen e.d. Misschien daar eens rondneuzen.

aangepast door vroembert
Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker dichtbij namelijk vergeleken met Gasterkatterveen(?) :)

 

Die viffer van je wat meer de sporen geven :schater: komt ie ook een keer onder de smoglaag van rotjeknor vandaan :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh dat moet niet, straks ontdekt hij dat het een witte is i.p.v. een zwarte :schater:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe, mijn velgen zijn onderhand wel weer mooi antraciet :x

 

Binnenkort weer eens poetsen. Ben op het moment eigenlijk vooral mijn kat aan het zoeken buiten. Hij is van het balkon gevallen, stom beest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij leven, welzijn, tijd, en weer kom ik waarschijnlijk wel even buurten. Wil de handel wel weer een keer gesynced hebben en misschien de ketting wel een keer vervangen en koppeling en remvloeistof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb met grote belangstelling de reacties en foto's van de afgelopen sleuteldag op het forum gelezen. :respect:

 

Lijkt me ontzettend leuk en leerzaam. Staat in mijn agenda en ik probeer er dus ook bij te zijn.

Dat wordt dan mijn eerste keer, want ben net pas eigenaar van een VFR......en zoals ik er nu naar kijk blijf ik dat nog een hele tijd.

Erg fijne motor........ :w

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...