Ga naar inhoud

Sleutel- (en ontmoetings)dag Delft september 2011


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Hehe, mijn velgen zijn onderhand wel weer mooi antraciet :x

Binnenkort weer eens poetsen. Ben op het moment eigenlijk vooral mijn kat aan het zoeken buiten. Hij is van het balkon gevallen, stom beest.

Stom beest? Daar kan je je in vergissen hoor. Vroeger woonde ik op een flat en had een kat (ket), 6 hoog - kat hopla > over het randje...

Me buiten suf gezocht - zat ie in het trappenhuis (waar die nooit geweest was = liftpoes) te miauwen op de juiste verdieping.

Als je je kat nou gevonden hebt trek je een blikje sardientjes open, sardientje aan touwtje en door de 'spaken' halen - poes er achteraan - velgjes schoon :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat genoteerd!!! Wij komen weer!!! :yahoo:

Deze keer niet als buitenbeentje met een CB of een VW Caddy, maar met een echte VFR!! ;) En zonder kids :whistle:

Kan iemand eens luisteren of het nodig is om de kleppen te stellen. En dat misschien doen voor mij? Kan ik weer wat bijleren. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat genoteerd!!! Wij komen weer!!! :yahoo:

Deze keer niet als buitenbeentje met een CB of een VW Caddy, maar met een echte VFR!! ;) En zonder kids :whistle:

Kan iemand eens luisteren of het nodig is om de kleppen te stellen. En dat misschien doen voor mij? Kan ik weer wat bijleren. :rolleyes:

 

 

Dan moet je wel vroeg komen voor de kleppen, want stellen doe je met koude motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We doen ons best! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij komen weer!!!

 

Gezellig.. en rij jij dan? Of Kevin? Neem dan wel een rugzak of tanktas mee, want we hebben een cadeau voor Kevin gekocht als extra bedankje voor zijn BBQ kunsten.... :D

 

En niet protesteren, we hebben het al klaar liggen dus hij krijgt het toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

een weekend eerder was ik zeker komen klussen, dit is mijn drukste zaterdag van het kwartaal.... (supermailing+salarisweek)

 

heel misschien kan ik eventjes een bakkie komen doen. (zet het met potlood in de agenda)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat weekeinde daarvoor hebben wij een feest op zaterdag van mijn schoonmoeder die 75 wordt en de dag erna is er een VFROC rit. Wordt dan allemaal een beetje veel tegelijk. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf hoop ik wat hulp te krijgen met alle vloeistoffen vervangen. (Olie, rem en koelvloeistof) Kom zelf meestal niet zo aan sleutelen toe. :wijsneus: En als het nog lukt ook het monteren van een LSL Superbikestuur dat ik pas via het forum heb overgenomen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En als het nog lukt ook het monteren van een LSL Superbikestuur dat ik pas via het forum heb overgenomen.

 

Al je het jezelf makkelijk wilt maken t.a.v. de gaskabels, regel dan meteen een setje gaskabels van een Pan European ST1100/1300 (sloop)

De kabels lopen dan beter in vergelijking met de voorgestelde oplossing van lsl of mdi waarbij de orginele kables worden gebruikt.

Mocht je ze niet kunnen vinden dan wil ik wel even bij Boonstra kijken of die nog wat heeft, dan neem ik ze wel mee. Zie ook Deadly Paradox z'n how to.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker dichtbij deze keer!

 

Staat genoteerd, ik zie nog geen reden om niet te komen.

 

Als "beginklus" om zelf eens aan mijn VFR te sleutelen is misschien het synchroniseren een goed idee. Heb je ook geen brug bij nodig ;)

Zo te zien zijn Arno en de Carbtune ook van plan om te komen, dus dat komt goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al je het jezelf makkelijk wilt maken t.a.v. de gaskabels, regel dan meteen een setje gaskabels van een Pan European ST1100/1300 (sloop)

De kabels lopen dan beter in vergelijking met de voorgestelde oplossing van lsl of mdi waarbij de orginele kables worden gebruikt.

Mocht je ze niet kunnen vinden dan wil ik wel even bij Boonstra kijken of die nog wat heeft, dan neem ik ze wel mee. Zie ook Deadly Paradox z'n how to.

Arno,

Had ik idd al gelezen, dat jij die gebruikt had. :rolleyes: Zal even kijken of ik die hier in de buurt kan scoren of via internet, anders zal ik jou even benaderen.

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stom beest? Daar kan je je in vergissen hoor. Vroeger woonde ik op een flat en had een kat (ket), 6 hoog - kat hopla > over het randje...

Me buiten suf gezocht - zat ie in het trappenhuis (waar die nooit geweest was = liftpoes) te miauwen op de juiste verdieping.

Als je je kat nou gevonden hebt trek je een blikje sardientjes open, sardientje aan touwtje en door de 'spaken' halen - poes er achteraan - velgjes schoon :)

 

Hehe, ik hoop dat ik hem vind. Tis onderhand al een beetje lang namelijk. Gister kwam wel nog iemand uit de buurt melden dat hij waarschijnlijk bij hem in de tuin zat... Dat geeft dan weer een beetje hoop.

 

Mocht hij teurg komen is het best een goede straf voor de stress, ga maar velgen boenen! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig.. en rij jij dan? Of Kevin? Neem dan wel een rugzak of tanktas mee, want we hebben een cadeau voor Kevin gekocht als extra bedankje voor zijn BBQ kunsten.... :D

 

En niet protesteren, we hebben het al klaar liggen dus hij krijgt het toch!

 

Kevin rijdt, voorlopig ziet het er niet te snel naar uit dat ik mijn examen kan doen, het eerste vrije moment was 22 augustus, maar ze spraken ervan om een extra examen in te lassen... :bugerit:

Enneuh ivm dat cadeau DAT HAD JE ECHT NIET MOETEN DOEN!!! maar toch alvast bedankt op voorhand! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...