Ga naar inhoud

Sleutel- (en ontmoetings)dag Delft september 2011


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Kleine correctie bij de foto's van Eline, ze heeft een foto van mijn Breidenbach stekkerdoos gemaakt, met als onderschrift "aansluiting stroom" dit moet zijn "aansluiting helm-set". Verder leuke foto's hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine correctie bij de foto's van Eline, ze heeft een foto van mijn Breidenbach stekkerdoos gemaakt, met als onderschrift "aansluiting stroom" dit moet zijn "aansluiting helm-set". Verder leuke foto's hoor...

 

 

Aaaah, ik wist inderdaad niet wat het was. Dacht eerst dat het voor de garmin was... Thanks voor je aanvulling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine correctie bij de foto's van Eline, ze heeft een foto van mijn Breidenbach stekkerdoos gemaakt, met als onderschrift "aansluiting stroom" dit moet zijn "aansluiting helm-set". Verder leuke foto's hoor...

ja, dat was dus geen onderschrift maar Eline die haar foto's hernoemd heeft. Dat heeft nogal wat werk gekost maar klus is geklaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aha, cool. net een viertal doe-het-zelf zaken afgelopen, zonder succes. morgen beter :sleep:

@veefer: indien je dat zelf maakte, waar haalde jij je dat T-stukje?

 

Mocht je bij jullie in de buurt niks kunnen vinden, doe mij dan even een PM'etje, ik heb er nog tig liggen.... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh fijn, ik was er niet zeker van, omdat je zo jong bent vergeleken met de oude knarren op je atavar :)

Komt voor elkaar hoor!!

:blush: Dat is een tijd geleden dat ik dat gehoord heb. :pompom:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan toch die 'jongen' niet meer vinden die ook in Zoetermeer woont..........

Was er ook bij in Delft uiteraard.

Paula, dat was ik, uit zoetermeer.

(we staan op een foto in het album te kletsen bij mijn grijze vfr-vtec)

ik heb helaas geen fotoos gemaakt, maar dat hebben de anderen dubbel en dwars goedgemaakt.

leuk om even terug te kijken.

was een leuk samenzijn van vfr-fans.

TOP :piraat:

 

Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...