Ga naar inhoud

Sleutel- (en ontmoetings)dag Delft september 2011


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Arno,

Had ik idd al gelezen, dat jij die gebruikt had. :rolleyes: Zal even kijken of ik die hier in de buurt kan scoren of via internet, anders zal ik jou even benaderen.

 

Wim

bel even met Cama in Maassluis, die hebben 6 magazijnen vol met onderdelen :scratchchin: ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

een weekend eerder was ik zeker komen klussen, dit is mijn drukste zaterdag van het kwartaal.... (supermailing+salarisweek)

 

heel misschien kan ik eventjes een bakkie komen doen. (zet het met potlood in de agenda)

 

 

 

Kom je wel zonder "vervager"anders weet ik niet of ik wel durf te komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij nog iets te vroeg om te zeggen of ik kan.

Het weekend erna ga ik naar Turkije op bedrijfsuitje van m'n vriendin haar werk uit (lang weekend 5* all-in :P ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

V4Rosso heeft vorig jaar een set poten via mij gekregen, van een cbr, vanwege de instelbare demping van het binnenwerk. Misschien heeft hij de onderpoten nog liggen, dan slijpen we jouw onderpoot voorzichtig om de binnenpoot weg en kunnen we kijken, wat er in de poot van jou mis is. Ik zou zeggen, waag er eens een pb aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hey allemaal,

 

de sleuteldag komt al een beetje dichterbij en de babysit is geregeld voor ons. We willen graag de kleppen stellen (met de nodige hulp natuurlijk :) ) en daarvoor moet de motor koud staan. Daarom zouden we er een weekendje van maken en de vrijdag al oprijden en ergens in Delft of errond overnachten.

Dus mijn vraag naar jullie: wie weet een leuk hotelletje in Delft voor ons? Alle suggesties zijn welkom en dan bekijken we ze even.

 

Alvast bedankt!!!

Greetz,

Caro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schrijf mij er ook maar bij. Lijkt me leuk om de mede-forumgebruikers eens in levende lijve te ontmoeten.

Qua sleutelen is er niet veel nodig voor mijn Viffer, dus ik kom voornamelijk voor het ontmoetings deel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kietelt om te komen, maar op dat moment is het planweekend met de scouts.

weet er iemand hoe je de carburator reinigt, en eventueel andere sproeiers plaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus mijn vraag naar jullie: wie weet een leuk hotelletje in Delft voor ons? Alle suggesties zijn welkom en dan bekijken we ze even.

Caro,

 

De meeste hotels zijn in de binnenstad van Delft. Erg duur en bovendien kun je vaak je motor niet kwijt.

Wellicht is dit hotel iets voor je:

 

http://www.westcordhotels.nl/hotels/Hotel-Delft

 

Ligt tegen het centrum aan en vlak bij de sleutellocatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus mijn vraag naar jullie: wie weet een leuk hotelletje in Delft voor ons? Alle suggesties zijn welkom en dan bekijken we ze even.

 

Wellicht hier?

Kon online niet achterhalen of de motor er ook terecht kan, maar er staat een telefoonnummer bij.

 

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...