Ga naar inhoud

Koppeling VFR 750 RC36 1


Johan
 Delen

Aanbevolen berichten

Zo je bent weer druk geweest. Mooi dat de koppeling weer z'n werk doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu zo......

 

Ziet er weer puik uit Johan, kunnen jullie lekker samen gaan Vifferen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zonder demonteren van de trommel (korf) is het goed te doen.

 

Loop je dan geen risico dat er metaal deeltjes in het carter komen?

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loop je dan geen risico dat er metaal deeltjes in het carter komen?

VFRikus

Alles goed afdekken met poetsdoeken en regelmatig schoonmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi werk, ziet er goed uit Johan. Een vast vijlhandje zo te zien. Is er nu merkbaar/voelbaar een grotere speling tussen plaatnokken en huis? Merk je daar iets van met koppelen? Hoeveel heb je eraf moeten vijlen, maw hoever was hij ingeslagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi werk, ziet er goed uit Johan. Een vast vijlhandje zo te zien. Is er nu merkbaar/voelbaar een grotere speling tussen plaatnokken en huis? Merk je daar iets van met koppelen? Hoeveel heb je eraf moeten vijlen, maw hoever was hij ingeslagen?

Zoals ik al in een vorige post heb vermeld is het goed merkbaar/voelbaar, de koppeling komt volledig vrij bij ingeknepen handle.

Ik heb de diepte van de groefjes niet kunnen meten, de diepte van de inslagen vielen wel mee, met een sleutelvijl (zoet) en een gewone vijl (ook zoet) is het goed te doen en vijl je de "bobbeltjes" er zo af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al in een vorige post heb vermeld is het goed merkbaar/voelbaar, de koppeling komt volledig vrij bij ingeknepen handle.

Wat ik bedoel is: merk je bij het laten opkomen van de koppeling, even los van het feit dat de koppeling nu weer helemaal vrijkomt, dat er nu meer speling is tussen nokken van platen en sleuven in huis? Slaan de platen bijvoorbeeld merkbaar (meer)tegen tegen het huis als je koppeling laat opkomen? Als het niet veel is wat je weggevijld hebt zal dat wel meevallen, denk ik, maar toch nieuwsgierig of de extra speling hoor-/voelbaar is.

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik bedoel is: merk je bij het laten opkomen van de koppeling, even los van het feit dat de koppeling nu weer helemaal vrijkomt, dat er nu meer speling is tussen nokken van platen en sleuven in huis? Slaan de platen bijvoorbeeld merkbaar (meer)tegen tegen het huis als je koppeling laat opkomen? Als het niet veel is wat je weggevijld hebt zal dat wel meevallen, denk ik, maar toch nieuwsgierig of de extra speling hoor-/voelbaar is.

Bas

Nee, speling is niet voelbaar/hoorbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey (Schoon)pa,

 

Hij ziet er weer helemaal super uit mooi om te horen dat dat versnelling probleem nu ook is opgelost.

Jammer dat ik de laatste delen niet heb mee kunnen sleutelen.

 

Maarja mijn kleine ventje ging op dat moment even voor hahahahahaha.

Het gaat allemaal lekker met je kleinzoon.

 

ik kom snel weer eens kijken naar mijn motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...