Ga naar inhoud

uitlaten topic


Erwin_1965
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

Uitlaat van superpole. Is wel plaatje van de website maar vooruit. Had even geen eigen foto bij de hand. Heb zelf ook de "poppy". Dit is gewafeld rvs. Binnenwerk is ook rvs. Geeft een mooie roffel en blert op hoge toeren. Zonder killer redelijk aso. Deze dempers worden op maat gemaakt. Niet echt pk winst maar iets meer koppel bij gebruik killer. (incl E keur). Superpole levert ook in carbon, titanium en alu in diverse vormen en kleuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik heb momenteel de remus er nog onder zitten.

paar weken geleden met een vriens van mij (rsv mille) samen eens naar topsnelheid gegaan.

 

235 top :worshippy:

 

 

scheel bijna 20 km met de mig uitlaat.

 

grt erwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Sinds kort heb ik voor mijn projectje een 2ehands Bos highmount carbon op de kop weten te tikken, wie o wie heeft "eenzelfde" demper met een e-keur? En kan hier een foto'tje van maken?

 

Op mijn demper staat niets, ook geen " not for road use " ....... Op de website van Bos kom ik het verhaal tegen dat alle dempers legaal zijn voor gebruik op de weg indien de db killer gemonteerd is, deze zit er netjes bij (of in).

 

Ik wil indien dit nodig is het e-keur er zelf op zetten, als ik dit tenminste netjes voor elkaar kan krijgen.

 

Ik hoor graag of iemand ervaring heeft met de controles en de check op e-keur in het buitenland.

 

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit kreeg ik om die reden van Bos een mooi E-keur bandje met een paar popnagels toe gestuurd.

Kwartiertje klussen en mijn pijp was legaal!

Ik ben er nog nooit op gecontroleerd en als ik zie met wat voor een teringherrie of die Harleys 's zomers de camping in Frankrijk op komen rijden valt dat vast wel mee.

Bij onze oosterburen wordt wel gecontroleerd, maar dan vrijwel zeker hoofdzakelijk in die gebieden waar het grote gros van de motor rijders van de openbare weg een circuit te moeten maken.

VFRikus

p.s. de dB killer van mijn huidige heeft er in het begin ooit een minuut in gezeten om te proberen en ligt sinds die tijd onder buddy

aangepast door VFRikus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel blijft het mooiste bij de V-tec... alleen het geluid :scratchchin:

Daar is natuurlijk wel wat aan te doen

 

Heb ik ook !!!! De motor is voor mij perfect zo!!! Prachtig brutaal geluid!!

aangepast door Arno71
CAPS verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...