Ga naar inhoud

mooiste vfr vd maand


Erwin_1965
 Delen

Aanbevolen berichten

kunnen we geen topic openen met als titel "mooiste vfr vd maand"

 

ieder maand kan iedereen zijn mooiste foto mailen.

die worden in een topic geplaatst

hierop kan een ieder zijn stem uitbrengen

degene met de meeste stemmen heeft uiteraard gewonnen.

je kan bv iedere type afzonderlijk nemen.

 

eind van het jaar heb je 12 winnaars,hier maken we een jaarkalender van voor het jaar erop.

 

idee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

schitterend idee

mijn VFR nomineer ik alvast als de lelijkste. de kuipen zijn geplamuurd en geschuurd maar niet gespoten, hij is al anderhalf jaar niet meer gewassen geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

schitterend idee

mijn VFR nomineer ik alvast als de lelijkste. de kuipen zijn geplamuurd en geschuurd maar niet gespoten, hij is al anderhalf jaar niet meer gewassen geweest

 

Als ik het goed begrijp, Als je hier een super mooie foto van weet te maken is er toch een kans om te winnen.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

:scratchchin: geloof dat ik oooooooit ook eens iest geroepen heb en toen was er verderwel animo maar is er niks mee gedaan

 

PS toch gevonden KLIK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, Klein :)

 

Overigens moeten we dan maar in september beginnen.... Anders halen we het niet voor de kalender van 2013....

En dan niet de mooiste vfr van de maand, maar de mooiste foto met een vfr erop.... Anders wordt het een kalender van niks. Of we moeten niet over die kalender beginnen.

 

@ Teus: Flares bewust?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Teus: Flares bewust?

ja hoor.

zelfs in RAW ging het tegenlicht het dynamisch bereik van de sensor te boven. om alles soepel te houden heb ik het tegenlicht wat bijgeregeld en de witte stukken subtiel ingevuld met het juiste kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Teus: Owkay :)

 

 

@ Erwin:

Wat is je insteek? Elke maand mensen laten inzenden?

En je wilt het op een kalender, dus grootste formaat die mensen kunnen aanleveren is 10x15 op 300 dpi? Of heb je een 13x18 op 300 dpi in gedachten?

En HOE moeten mensen inzenden? 900 pixels max. breedte?

HOE selecteren we de foto van de maand? Lijkt me anoniem te moeten gaan....

Verder zullen de winnaars een gratis kalender krijgen? (als dat er tenminste af kan) als afkoop voor het gebruik van de foto voor de kalender?

Wat voor kalender hebben we het over? Jaarkalender/verjaardagskalender?

Gaan we foto's nog pimpen? Dit voor de mensen die wel een heel mooie foto aanleveren, maar de foto niet goed kunnen bewerken? (ik begrijp dat jij cs hebt... ik heb LR met bijna alle NIK filters en dx0 en nog wat aardige progjes... misschien zijn er nog wel meer die eventueel foto's voor anderen willen bewerken?)

 

Zo maar even wat vragen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

mensen moeten inzenden in 800pixels op de langste zijde. wanneer ze geselecteerd worden moeten ze het originele bestand doorgeven. we bewerken de fotos achteraf dan wat subtiel na zodat de kleuren en kwaliteit consistent is doorheen de kalender.

gaan we dit eenmalig doen en de 12 mooiste VFR's van het forum kiezen?

ik denk niet dat we jaar na jaar 12 VFR's kunnen kiezen want zo raakt iedereen wel eens aan de beurt.

ik stel voor dat we per maand telkens slechts 1 exact model kan gekozen worden. zo komen alle generaties en facelifts aan de beurt en is de kalender evenwichtig.

 

ik heb persoonlijk een hekel aan kalenders op papier. als het even kan laat ik de 12 mooiste VFR's netjes afdrukken op fotopapier, kader ik het in en hang ik het in mijn living.

we kunnen ook fotos verzamelen en dan vrijgeven zodat je ze als screensaver kunt gebruiken :)

aangepast door Teus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...