Ga naar inhoud

mooiste vfr vd maand


Erwin_1965
 Delen

Aanbevolen berichten

Actieve forumleden houden het forum levend en daarbij maakt het niet uit of ze betalend (Clublid) of gratis lid (Forumlid) zijn.

Het zal duidelijk zijn dat er voor Clubleden nog meer (sub)fora zijn.

Het bestuur van de VFROC heeft ooit een afweging gemaakt welke (sub)fora alleen toegankelijk zouden mogen zijn voor VFROC-leden en nog steeds worden topics geplaatst of verplaatst met die richtlijnen voor ogen.

De achterliggende redenen ken ik ook maar ga ik hier niet neerzetten... clubzaken.

 

Vandaag is de laatste dag dat VFROC-leden een foto kunnen inzenden voor een fotowedstrijd.

De prijs wordt uit de clubgelden betaald vandaar dat ik met aan zekerheid geldende waarschijnlijkheid durf te zeggen dat die kalender niet gefinancierd gaat worden door de VFROC.

 

:focuski9: Foto-van-de-maand-wedstrijd op het forum zou kunnen, de winnaar krijgt een maand lang een aangepaste titel of zo in zijn/haar profiel? Meer krijg ik niet verzonnen...

 

Misschien een poll aanmaken met diverse mogelijkheden en van daaruit verdergaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een kalender na een jaar verzamelen kan wat mij betreft ook prima in de vorm van een groepsinkoop maar aangezien het de 10e maand is zal dat een kalender worden voor 2014 en dan zal er iemand offertes aan moeten vragen, de mensen (aantallen) bij elkaar krijgen, prijzen doorgeven, geld innen op voorhand, bestellen, betalen en als alles binnen is verspreiden naar de deelnemers.

Dat kan natuurlijk alleen als er in de basis een lopend topic is met voldoende inzendingen, minimaal 1/mnd, liefst meer voor de keuze, waar dan een maandwinnaar uit komt die dan de door Paula geopperde titel krijgt en na 12 maanden een jaartitel?

Mocht er te weinig interesse zijn voor een kalender kan het topic ook prima zonder dat draaien met een maand en jaarwinnaar dus ik zou zeggen "stuur in die foto's B) " (die van mij komt wel ergens in April :39: ).

Misschien voor het gemak van keuzemogelijkheid een idee om het van oktober tot oktober te laten lopen zodat er nog wel tijd is voor een kalender te bestellen als dat toch wenselijk is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Actieve forumleden houden het forum levend en daarbij maakt het niet uit of ze betalend (Clublid) of gratis lid (Forumlid) zijn.

Het zal duidelijk zijn dat er voor Clubleden nog meer (sub)fora zijn.

Het bestuur van de VFROC heeft ooit een afweging gemaakt welke (sub)fora alleen toegankelijk zouden mogen zijn voor VFROC-leden en nog steeds worden topics geplaatst of verplaatst met die richtlijnen voor ogen.

De achterliggende redenen ken ik ook maar ga ik hier niet neerzetten... clubzaken.

 

Vandaag is de laatste dag dat VFROC-leden een foto kunnen inzenden voor een fotowedstrijd.

De prijs wordt uit de clubgelden betaald vandaar dat ik met aan zekerheid geldende waarschijnlijkheid durf te zeggen dat die kalender niet gefinancierd gaat worden door de VFROC.

 

:focuski9: Foto-van-de-maand-wedstrijd op het forum zou kunnen, de winnaar krijgt een maand lang een aangepaste titel of zo in zijn/haar profiel? Meer krijg ik niet verzonnen...

 

Misschien een poll aanmaken met diverse mogelijkheden en van daaruit verdergaan?

Dus wil zeggen dat er nu ook al nevenactiviteiten worden gedaan/georganiseerd voor ENKEL leden???

Zonder dat forumleden hieraan mogen meedoen?

Forum zodanig ingedeeld dat sommige berichten enkel voor leden zijn...?

En ik dacht dat we 1 grote VFR familie waren waarbij iedereen voor zich uitmaakt of hij lid wil worden of niet.

:bugerit:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus wil zeggen dat er nu ook al nevenactiviteiten worden gedaan/georganiseerd voor ENKEL leden???

Zonder dat forumleden hieraan mogen meedoen?

Forum zodanig ingedeeld dat sommige berichten enkel voor leden zijn...?

En ik dacht dat we 1 grote VFR familie waren waarbij iedereen voor zich uitmaakt of hij lid wil worden of niet.

:bugerit:

 

We zijn zeker een grote VFR familie, maar dit hele forum draait op het domein van de club en wordt betaald uit de ontvangen contributie, de clubkas.

Er worden namens de club activiteiten georganiseerd voor de leden van de club.

En, ja inderdaad is er een gedeelte van het forum bestemd voor clubleden, waar de clubactiviteiten worden geregeld, besproken, getoond of whatever.

 

Ik krijg de indruk dat je het vreemd vind dat je daar als forumlid geen toegang toe hebt? Waarom zou je dat willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus wil zeggen dat er nu ook al nevenactiviteiten worden gedaan/georganiseerd voor ENKEL leden???

De VFROC (de CLub) bestaat al veel langer (1995) dan het forum (2001). Het forum is ooit opgezet door één van de leden, Gijs van Dijk. Het forum is een nevenactiviteit van de club en op het forum zijn ook niet leden welkom. Hetzelfde geldt voor ritten of sleuteldagen die op het forum door clubleden of forumleden geïnitieerd worden, daar mogen ook die enkel lid zijn van het forum aan meedoen, bij toerritjes zelfs introducees van forumleden. Meer info vind je o.a. op de VFROC website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het toch een beetje vreemd, maar ja wie ben ik.

Ga er niet langer meer vragen bij stellen, het is zoals het is.

Geen probleem.

 

En nu terug on topic zou ik zeggen :whistle:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brifast, wat is hier vreemd aan? Wie dacht jij dan dat voor dit alles betaalde? Er staat geen reclame tussen o.i.d.

 

Ik wil er geen misverstand over laten bestaan dat dit hele forum gefinancierd wordt door de VFR Owners Club en dus door haar leden.

 

Je zou ook kunnen waarderen dat anderen het mogelijk maken dat je een geweldig forum vrij kunt bezoeken. Dat je je vragen kunt stellen en antwoord krijgt en dat er daarbij niet gekeken wordt of je nu wel of niet VFROC-lid bent.

Het enige dat je niet te zien krijgt zijn zaken die je niet aangaan omdat je geen lid bent van de VFROC.

Lijkt mij niet meer dan normaal....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me uitgelaten (waar ik nog steeds achter sta) maar mijn zegje is gedaan en er is een punt achter gezet wat hopelijk ook door de rest gedaan kan worden want het is verder wel een goed idee.

Maar even een poging om het topic weer back-on track te krijgen en daarom een echte on-topic bijdrage met... laten we het maar een rups noemen ;)

 

(even snel in 1 plaatje gepakt dus niet op de kwaliteit letten :39: )

post-3441-1350239274.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ray, er is nog helemaal niets afgesproken over een wedstrijd of wat dan ook.

Ik zal e.e.a. gaan afsplitsen en dan zien we wel of er nog wat overblijft van het oorspronkelijke idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ray, er is nog helemaal niets afgesproken over een wedstrijd of wat dan ook.

Ik zal e.e.a. gaan afsplitsen en dan zien we wel of er nog wat overblijft van het oorspronkelijke idee.

Bij nader inzien is er weinig tot niets af te splitsen.

Ik sluit dit topic tijdelijk, van een idee naar inzending van een foto terwijl er nog niets afgesproken is, is mij een te grote stap.

Erwin moet maar even zien of hij zijn voorgestelde reglement zo kan aanpassen dat het allemaal wat simpeler kan zonder al te veel extra werk voor de mods. Hij heeft het overigens ook nooit over papieren kalenders gehad volgens mij...

Hij kan, als hij zover is, het topic zelf heropenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...