Ga naar inhoud

benzinekraan, reservestand?


eline-fasteddie
 Delen

Aanbevolen berichten

440 km met 1 tank? Dat zou een verbruik van 1 liter op 21 km betekenen. Dat gaat mij nooit niet lukken.. Ik rij ongeveer 300 km tot aan reserve en kan dan nog ongeveer 50 km tot ie helemaal leeg is. En dan moet het niet tegen zitten en ik het niet te bont maken. Mijn verbruik ligt dus op ongeveer 1 liter op 17 km.

Nou, dat kan beter volgens mij. Een 36-2 is wel een van de zuinigste viffers. Misschien zou een stelbeurtje wel eens resultaat kunnen hebben. Ook filter- en uitlaatsysteem hebben invloed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wel als een natte krant dus. :schater: Het zal allemaal wel, ik zie iig geen enkele reden om over te stappen op een 800. En zeker niet alleen vanwege het VFRbruik. Ben dik tevreden zo. ;)

 

Het spijt me blue maar ik overtref je helaas en niet met een lullige rijstijl. (en wel een ori uitlaat anders ook niet)

En dan heb ik nog niet eens een ori uitlaat dus ik denk dat dat ''overtreffen'' behoorlijk relatief is. Want 1:22 haalt natuurlijk niemand continu, dat blijven absolute uitschieters. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren en vandaag een dikke 300km gereden op mijn VFR, en toen het benzinewijzertje helemaal onderaan stond (net als bij kontakt uit) ging het 'fuel' lampje branden, na een 285km, vrijwel direkt daarna getankt, 18 liters. kloppen deze waardes een beetje?

ik zit wel met een verbruik van net aan 1 op 16 (6,3 voor de belgen), vind ik met redelijk rustig rijden best hoog........

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...