Ga naar inhoud

VTEC start niet meer


Maarten Boer
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi luitjes,

 

Vandaag helemaal gereed om even een stukje te toeren, maar helaas, de VTEC dacht daar anders over.

Vorig weekend nog gewoon gereden...

inmiddels staat de accu achter de lader want die is kats leeg.

Dodemansknop aantal keren geschakeld. Loopt mooi rond bij het starten, maar hij slaat niet aan.

Aanduwen is ook niet gelukt....

 

En nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De startmotor draait wel rond maar de motor wil helemaal niet starten? Kijk eens of de motor voldoende lucht en benzine krijgt.

 

Wat zou er kunnen foutlopen met de elektronica?

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt je brandstofpomp wel?

Als je het contact aanzet hoor je dan gezoem dat na enkele seconden ophoud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals gezegd, heb ik de accu leeg gestart. Die staat nu achter de oplader. Morgen zet ik de accu er weer in en zal even checken of ik het zoemen hoor.

Stel dat de accu slecht is, dan moet ik hem toch aan kunnen duwen? Dit heb ik al eens eerder gedaan en met succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals gezegd, heb ik de accu leeg gestart. Die staat nu achter de oplader. Morgen zet ik de accu er weer in en zal even checken of ik het zoemen hoor.

Stel dat de accu slecht is, dan moet ik hem toch aan kunnen duwen? Dit heb ik al eens eerder gedaan en met succes

 

Ik heb dit ook al eens gehad, maar dan met mijn VFR400R.

Het bleek toen de vacuumslang van de brandstof te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jahoor, Bingo....

De accu is weer helemal opgeladen... Contact aan... en geen gezoem van de brandstofpomp.

De zekering was inderdaad kapot. Gelukkig zat er nog een reserve-zekering onder de buddy.

Deze even verwisseld en toen het contact aan. AAAHHH 1x gezoem en toen rook uit onder de cockpit vandaan.... en zekering weer kapot.

 

Het is dus de brandstofpomp.... Is ie kapot of is dit een electrische storing

 

Maarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt er op dat ie stuk is. Want als er sluiting in de bedrading zit gaat de zekering direct. Controleer ook even of er nog meer dingen zijn aangesloten op deze zekering want dan ka nhet ook nog iets anders zijn dan de brandstofpomp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...