Ga naar inhoud

achterveer


 Delen

Aanbevolen berichten

beste,

 

Vol goede moed begonnen met het loshalen van mijn achterschokbreker, eerste drie bouten gingen goed los maar het laatste imbus boutje geeft zich niet snel gewonnen, (het is de imbus waarmee de link aan het frame vastzit). mischien het verkeerde gereedschap maar er zit geen beweging in.

Ik heb nu alles ruim ingespoten met wd 40 en ga morgen een nieuwe poging wagen. zijn er mischien mensen die tips hebben om het op een andere manier te proberen? de moer aan de achterkant kan ik heel moeilijk bereiken laat staan kracht erop zetten.

alle ideeen zijn welkom.

Als dat allemaal los is zou ik de achterschokbreker er zo onder uit kunnen halen, ik betwijfel of ik genoeg ruimte heb maar dat is van latere zorg.

 

alvast bedankt voor het mee denken.

 

het gaat trouwens om een vfr800 uit 2001 (geen vtec)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de makkelijkste manier was om de inbus aan de kant van de versnellingspook los te draaien, maar daar zat echt geen beweging is zelfs een inbusdop op kapot gedraait.....toen toch maar de uitlaat erafgehaald en de moer via een kniesleutel los kunnen krijgen. heeft bloed zweet en tranen gekost maar als je het dan toch voor elkaar heb gekregen is de voldoening des te groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...