Ga naar inhoud

zadelslot vervangen???????????


Erwin_1965
 Delen

Aanbevolen berichten

Volgens mij zit dat slot (net als je contactslot) vast met breekboutjes.

Na vastzetten breekt de kop al en heb je niks meer om een sleutel of schroevendraaier op te zetten.

Wat rest is uitboren of een gleuf slijpen en met een (slag)schroevendraaier los maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft het een beetje vaag. Wil je het slot (waar je de sleutel instopt) vervangen en voortaan een andere sleutel gebruiken? Of, wil je het mechanisme vervangen dat door het sleutelslot bedient wordt en het zadel ontgrendelt? (of beide?)

 

Het sleutel gedeelte vraagt namelijk een hele andere aanpak dan het mechanisme. Ook is op deze manier niet duidelijk of je een kapot onderdeel wil vervangen voor een werkend onderdeel, of een bestaand onderdeel door een onderdeel van bijvoorbeeld een ander type motor. Aangezien al deze mogelijkheden kunnen, is het niet mogelijk om een eenduidig antwoord te geven op je vraag.

 

Misschien wordt de vraag duidelijker als je een reden vermeld. bijv.; het zadel gaat niet meer los wanneer ik de sleutel omdraai. :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had 2 sleutels voor mijn motor,

1 voor het contact en 1 voor de tank en buddysit.

 

nu heb ik alles op 1 sleutel kunnen krijgen.

heb contact en tankdop al vervangen,nu dat ding bij mijn voetsteuntjes nog.

 

 

zo duidelijk genoeg? :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had 2 sleutels voor mijn motor,

1 voor het contact en 1 voor de tank en buddysit.

 

nu heb ik alles op 1 sleutel kunnen krijgen.

heb contact en tankdop al vervangen,nu dat ding bij mijn voetsteuntjes nog.

 

 

zo duidelijk genoeg? :154:

Zo te zien gechopt in st Oedenrode...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had 2 sleutels voor mijn motor,

1 voor het contact en 1 voor de tank en buddysit.

 

nu heb ik alles op 1 sleutel kunnen krijgen.

heb contact en tankdop al vervangen,nu dat ding bij mijn voetsteuntjes nog.

 

 

zo duidelijk genoeg? :154:

Helemaal duidelijk nu :lol:

 

Helaas kan ik je niet verder helpen met uitleg hierover, bij gebrek aan kennis van jou model VFR. Eerder dit topic hebben koekum en VFRikus wel een begin gegeven waar je misschien verder mee kunt. Anders misschien 1 van de heren even PB sturen met de vraag of ze iets meer kunnen vertellen. Eventueel wachten tot een sleuteldag is ook een mogelijkheid, dan zijn er genoeg mensen die kunnen helpen. Maar dat zal wel te lang duren voor je verwacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...