Ga naar inhoud

Fotowedstrijd!!


VFRLoos
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoe staat de teller inmiddels voor het weekend? Klinkt erg leouk, maar we hebben veel plannen, dus het wordt weer kiezen. Als het al vol is, is de keuze al voor me gemaakt en kan wat anders bedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Weet ik niet Walter, daar ga ik niet over :)

 

V.w.b. de foto's: grappig dat bijna iedereen die een foto heeft ingestuurd NIET op zijn/haar eigen foto stemt.

Er zijn 3 koplopers die alle 3 een gelijk aantal stemmen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bas,

 

Klik in het plaatje van jouw posting op "club home", links in het pull down menu van home.

 

Onderstaand scherm moet dan naar voren komen, dan zoals Kars al aangaf de bewuste regel selecteren.

De rest spreekt voor zich :wijsneus:

bedankt Arno, ik had verwacht dat als je inlogt dat je dan automatisch op de 'club home' komt met daarop de wedstrijd direct op de frontpage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er gaan nu 2 foto's aan kop met gelijke stemmen!

Ik vind het spannend :yes:

...ik houd het niet meer...

ben aan m'n teennagels begonnen m0702.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kan ik de fotos niet zien.... Ik moet opnieuw inloggen, maar met mijn gebruikelijke login werkt het niet....

 

Hoofdletters al geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kan ik de fotos niet zien.... Ik moet opnieuw inloggen, maar met mijn gebruikelijke login werkt het niet....

 

Even voor de zekerheid: is niet je forum log in

 

inlognaam:maar postcode+huisnummer+evt toevoeging

ww: Lidmaatschapsnummer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kan ik de fotos niet zien.... Ik moet opnieuw inloggen, maar met mijn gebruikelijke login werkt het niet....

Niet de A achter je huisnummer zetten he?

Ik stuur je de mail nog even met de gegevens. Ik heb ze gecontroleerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kan ik de fotos niet zien.... Ik moet opnieuw inloggen, maar met mijn gebruikelijke login werkt het niet....

wat bedoel je met 'mijn gebruikelijke" je bent nog maar net clublid dus zo gebruikelijk kan dat niet zijn!

Je hebt een brief gekregen met als onderwerp: "Toegang tot het Clubledengedeelte van de VFROC-website"

Die gegevens moet je hebben. Kopieer en plak ze desnoods, ik heb ze zojuist nogmaals getest en het werkt gewoon!

Je ziet alleen een bijna identieke pagina, het menu is anders en er staat een link op naar de fotowedstrijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...