Ga naar inhoud

Sleutel en ontmoetingsdag maart 2012


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

ik bedoelde ook niet om het op de sleuteldag te doen, hier thuis heb ik alle tools en een heftafel. en als je toch graag naar een dealer wil, dan noem ik me wel "DVD", de dodewaardse VFR dealer. :D

Okee, zo had ik het inderdaad niet begrepen... Bedankt voor het aanbod; ik stuur je even een PB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ook ik ben present, mits de zaak me niet naar het buitenland stuurt.

Ik heb niet veel te sleutelen, maar een beetje praten en hamburgers eten klinkt ook erg goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer ook te komen. Afhankelijk van de gezondheid van mijn vrouw. Is in zes weken 8 kg afgevallen. Wacht op uitslagen van onderzoeken.

 

M.v.g.

Ferry

Link naar reactie
Delen op andere sites

[off-topic mode aan] oeps Ferry, dat klinkt niet best, maar 8 kilo ten opzichte van hoeveel kilo/lengte? [off-topic mode uit]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben present, mits de zaak me niet naar het buitenland stuurt.

Ik heb niet veel te sleutelen, maar een beetje praten en hamburgers eten klinkt ook erg goed.

Ik ga zo vreselijk mijn best doen om je dan meteen te 'plaatsen' :yes::zwaai:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer ook te komen. Afhankelijk van de gezondheid van mijn vrouw. Is in zes weken 8 kg afgevallen. Wacht op uitslagen van onderzoeken.

 

M.v.g.

Ferry

Ik hoop dat het allemaal meevalt en wens jullie wel sterkte en beterschap. :183:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoelde ook niet om het op de sleuteldag te doen, hier thuis heb ik alle tools en een heftafel. en als je toch graag naar een dealer wil, dan noem ik me wel "DVD", de dodewaardse VFR dealer. :D

Update: mijn balhoofdlager is afgelopen zaterdag vakkundig vervangen door Waltersan :pompom: Het bleek hard nodig ook! De nieuwe conische lagers zullen als het goed is nooit meer vervangen hoeven te worden. De motor stuurt weer als een tierelier, wat trouwens ook weer even wennen is :crossy:

 

Oh ja, het ging allemaal zó snel dat ik maar één foto heb gemaakt :oops:

 

post-1517-1330956899.jpg

 

Bij deze nogmaals dank en hulde aan Waltersan :worshippy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag aan Wim: van 1 motor vervangen we de olie, koelvloeistof en remolie. Ik meen dat dit in het verleden kon worden achtergelaten. Is dat nog steeds zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij wie kan ik me aanmelden voor mijn carbs?

en hoe laat.

 

delft is voor mij 10 minuten rijden.

ben er dus zo

 

 

Waarom zou je je daarvoor aanmelden, er loopt altijd wel iemand rond met de benodigde spullen. Ik kom ook en neem klokken en haakse schroevendraaier mee.

 

Ik kan met het bestelblik komen en dan kan er genoeg gereedschap mee, inclusief banden apparaat als het moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat kan achter gelaten worden, maar graag zelf opvang/afvoerflessen verzorgen. Heb niet altijd blikken beschikbaar, maar zal vlak van te voren nog wel even laten weten of ik ze heb, dan hoeft dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas moet ik afzeggen voor de sleuteldag.

Vandaag hoorde ik dat ik volgende week een klus in Cuba moet doen. Dan ben ik zeker niet op tijd terug voor de sleuteldag. Ik zal aan jullie denken als ik in Havana zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...