Rob@X-tour-R Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Beste VFR forumleden, Met dit topic wil ik een inkoop actie opzetten voor een automatisch ketting-smeersysteem van PRO-OILER. Vorig jaar is deze inkoop actie gedaan door VFRemco. Nu wil ik het dit keer opzetten omdat ik namelijk zelf ook een Pro-Oiler wil en ik heb ook gemerkt dat er meer gegadigden hiervoor zijn. Gezamenlijk inkoop van een Pro-Oiler (PO) geeft ons korting op de aanschafprijs. Indien je serieuze interesse hebt in een PO zal ik op aanvraag je een PB of mail sturen met de prijzen. Ik heb contact met Pro-Oiler B.V. en lever hun het navolgende aan: 1 - naam van de kopers; 2 - adressen; 3 - merk/type/bouwjaar motor, (hoeft dus niet perse een VFR te zijn) 4 - het gecollecteerde geld; Het versturen van pakketten en eventuele aftersales ligt in handen van PO. Probeer eventuele vragen hier te stellen, en niet PO zelf te benaderen. Vragen probeer ik te beantwoorden en ik zoek als het nodig is contact met PO. LET OP: Op aanvraag van jullie (klant) stuur ik dus een PB of mailtje met de prijzen. DEZE MOGEN ONDER GEEN BEDING OP EEN ANDER FORUM OPDUIKEN. NIET OP MF OF WELK ANDER FORUM DAN OOK ! Natuurlijk mag je ook bestellen voor vriend, vriendin, oom, tante, opa, over over groot vader, maar de actie is VFROC only, dus loopt hij via een VFROC lid/forum lid, en jij als VFROC lid/forum lid bent verantwoordelijk voor de betaling van deze kennis. Graag alleen serieuze mensen, die daadwerkelijk interesse hebben. Niet komen 'en voor prijzen. Op de site van PO kan je alvast even rondkijken en een indruk op te doen van de PO. En hier voor de bediening. Verdere informatie en reeds eerder hier gepubliceerd: Installatie hulp KLIKKERDEKLIK van een VFROC lid. Of nogmaals installatie hulp KLIKKERDEKLIKKERTJE een hele duidelijke, wel het Engels. Aftappen speedmeter/stroom. Welke olie/schema en nogmaals olie/schema. VFRemco bedankt voor de informatie en ik heb grote gedeelten van jouw actie gekopieerd (maar ja...die was succesvol en het wiel uitvinden ga ik hier niet doen ) De geïnteresseerden met het waarschijnlijke aantal PO: Jer (1) DennisVTEC (1) Fostar82 (1) Edwin1981 (1) ribus (1) dr.dre (1) Arno71 frank_b (1) Veefer (1) Nijn (1) Dutchgixxer (x+1) Paul (1+1) VFROOOM (1) Hieronder houd ik bij wie en hoeveel PO's er worden besteld (om in deze definitieve lijst te komen heb ik alle gegevens nodig!) 1 - Rob@VFR800 (1) 2 - JeFour (1) 3 - Maurice205 (1) 4 - atm2548 (1) 5 - WilcoZwolle (2) 6 - Qwerc (1) 7 - Ekl (1) 8 - Sjorske (1) 9 - Paultje (1) 10- Bartjuuuh (4) 11- Silvfr (1) 12-VFRick (2) Planning: Sluiting 13 februari. Daarna start de betalingsronde. Vriendelijk verzoek de betaling op 1 maart te hebben gedaan!!! De planning is dat eenieder zijn bestelling voor de VFR-sleuteldag (24 maart) binnen heeft. Op deze manier wil ik iedereen in de gelegenheid stellen om bij vragen en/of inbouwproblemen deze te stellen aan de firma Pro-Oiler. Leuker kan ik het niet maken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WilcoZwolle Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Afhankelijk van de prijs heb ik wel interesse in 1 of 2 setjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartjuuuh Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Nou, laat maar eens weten. Normaal vind ik hem wat aan de dure kant, maarja een OSCO kost ook 139 euro tegenwoordig, dus als het verschil niet te groot wordt is een PO dat wel waard denk ik... Ik wil af van de spuitbusjes op vakantie Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Dan vind ik de OSCO in verhouding tot de PO wel erg duur. VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob@X-tour-R Posted January 22, 2012 Author Share Posted January 22, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roodrunner Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Graag geen discussies over prijzen! Dit topic svp schoonhouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veefer Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Hoi Rob, stuur mij maar een PB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob@X-tour-R Posted January 22, 2012 Author Share Posted January 22, 2012 In het openingstopic heb ik de namen ingevuld van de geïnteresseerden en een lijstje waarbij ik alle gegevens al van heb ontvangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRemco Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 VFRemco bedankt voor de informatie en ik heb grote gedeelten van jouw actie gekopieerd (maar ja...die was succesvol en het wiel uitvinden ga ik hier niet doen ) Geen probleem, succes !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WilcoZwolle Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Is deze set trouwens met de VFR nozzle en VFR bracket? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dude-nl Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Is deze set trouwens met de VFR nozzle en VFR bracket? Als je opgeeft voor welke motor hij bedoeld is krijg je voor die motor de juiste onderdelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Ja, tenzij je hem bijvoorbeeld voor een vriend(in) met een Fazer besteld. Dat is de reden waarom je merk, type en bouwjaar op moet geven bij bestelling Ik heb een paar inkopen geleden 1 mee laten komen voor een GS800 maar die was toch wat lastig te monteren en zodoende heb ik 'm overgenomen, allen even wel de nozzle voor de V-tec bestellen want die was voor de GS800 meegeleverd omdat ie daarvoor besteld was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ribus Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 ik zou ook wel het financiele plaatje willen zien. ik stap over op een andere brommer waar er nog geen op zit. omdat ik niet anders gewend ben wil ik toch wel weer aan die verwennerij. ik heb geen idee wat ze kosten en me ook nog niet in verdiept gr dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjorske Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Ben erg benieuwd naar de prijzen. Indien het aardig wat oplevert doe ik mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koekum Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Indien het aardig wat oplevert doe ik mee. Opleveren doet het niks, het wordt goedkoper maar kost je altijd nog geld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts