Ga naar inhoud

PRO-OILER inkoop 2012


Rob@X-tour-R
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik vind het best nog een hoop geld aangezien ik ook nog een complete 800 in de schuur heb. als ik die orgineel maak heb ik er een over.

ik wacht dus nog even met de bevesteging.

 

gr dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat heel goed met de groeps-inkoop. :pompom:

 

Indien onderstaande personen de beslissing hebben genomen om een PO aan te schaffen: Stuur mij een mail/PB met je adres & motor gegevens en je dan kan ik je toevoegen op mijn definitieve lijst (zie eerste post in dit topic). Later kom ik in de lucht over/hoe en wat betreffende de betaling.

 

De geïnteresseerden met het waarschijnlijke aantal PO:

1 - Nijn (1)

2 - WilcoZwolle (2)

3 - Bartjuuuh (1)

4 - Veefer (1)

5 - Dutchgixxer (x+1)

6 - ribus (1)

7 - atm2584 (x+1)

8 - Eki (1)

9 -Sjorske (1)

 

De planning is dat eenieder zijn bestelling voor de VFR-sleuteldag (24 maart) binnen heeft.

Op deze manier wil ik iedereen in de gelegenheid stellen om bij vragen en/of inbouwproblemen deze te stellen aan de firma Pro-Oiler.

 

Leuker kan ik het niet maken... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vind ik de OSCO in verhouding tot de PO wel erg duur.

uiteraard ook via groepsinkoop goedkoper te verkrijgen net als de PO, dan klopt de verhouding ook weer.

 

 

Graag geen discussies over prijzen! Dit topic svp schoonhouden. :72:

dat snap ik, meer ga ik er niet over zeggen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

PB mij ook even het voorstel, ik dacht dat ik van kettingsmeren af was, maar er staat hier nu ook weer een Hornet 600 naast mijn Viffer te pronken en die heeft wel een ketting.

 

Zal eens zoeken naar foto's of ik dat kastje een beetje netjes kwijt kan :scratchchin: Naked bike, altijd lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opleveren doet het niks, het wordt goedkoper maar kost je altijd nog geld. :wijsneus:

 

Levert zeker wat op je moet er alleen wel wat kilometers voor rijden. Je ketting en kettingwielen gaan namelijk een stuk langer mee dan met gewoon smeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet zo moeilijk.

PO kost ongeveer hetzelfde, schat ik, als een ketting/kettingwielset.

Set gaat normaal ongeveer 30.000 km. mee.

Met PO zeker 60.000 en als je dan voor zeker wil gaan gooi je er nog een voor ketting wiel tegen aan van € 20.-

Na een set uitsparen heeft hij zich terug verdient, maar het is onbetaalbaar wat hij je aan gemak brengt.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...