Ga naar inhoud

PRO-OILER inkoop 2012


Rob@X-tour-R
 Delen

Aanbevolen berichten

[uPDATE]

Alle deelnemers hebben een verzoek gekregen tot betaling dus hierbij is de PRO-OILER inkoop 2012 bijna gesloten.

 

Meedoen kan nog, maar dan verwacht wel alle gegevens en betaling in een snelvaart tempo ;)

 

Doel is immers dat iedereen zijn kit nog even kan 'besnuffelen' voor de VFR-sleuteldag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Komt er nog ondersteuning op de Sleuteldag in Delft? In dat geval is het misschien ook handig om gezamenlijk olie "in te kopen", althans in grotere hoeveelheden door iemand mee te laten nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de ondersteuning komt, in de hoedanigheid van Arnold van Pro-Oiler BV.

 

Ik weet niet of Pro-Oiler BV olie verkoopt maar daar zijn we nu te laat mee. Ik heb van het weekend bij een automaterialenzaak 1 liter kettingzaag olie SS-100 van Kroon Oil gekocht. VFRikus zijn kettingsmeerolie ervaringen heb ik hier ergens van het forum gejat. ;)

M.i. moet dat goed werken als hij er al tig-duizend km's er mee heeft gereden (en bedankt voor het testen :k )

 

Je moet zelf even uitzoeken wat je er in wilt gooien, maar er zijn ook nog een paar motorzaken in de buurt van de sleutellocatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al wel langer volgens mij maar toen Pablo nog leefde was het natuurlijk altijd handig om met de grote man zaken te doen, ook omdat daar al contacten mee waren gelegd voordat ze hier vertegenwoordigd waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist de DHL-man aan de deur gehad! In goede staat ontvangen en zaterdag maar eens kijken of ik dat ding snel op de fiets kan krijgen ;)

aangepast door VFRick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien niet de eerste, maar ook hier zojuist de DHL-man aan de deur gehad. Zo te zien in goede staat ontvangen (er zit geen paklijst bij maar zo te zien is alles er, en ook voor het goede model). Ik wacht met het monteren wel tot de sleuteldag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...