Ga naar inhoud

Ervaringen met Bagster comfortzadel?


McFly
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben aan het overwegen om een Bagster comfortzadel met gel in de zitting aan te schaffen.

http://www.robsacc.nl/detail_VFR_800_comfo...t_p3909_c4.aspx

 

Heeft hier iemand ervaring mee?

Alternatieven die enigzins betaalbaar zijn?

aangepast door McFly
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goede verhalen over gelezen tijdens mijn eigen speurtocht een tijd geleden.

Hoe er wel rekening mee dat je je eigen zadel moet inleveren voor de aanpassing en anders kan inruilen als ze voor jouw motor de juiste op voorraad hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk heb ik daar ervaring mee, ik ben 2 jaar de alleen-importeur voor Bagster zadels geweest, en ik verkoop ze nog steeds als dealer.

Daarnaast doe ik ook Corbin, Baehr en Viper.

Wil je de verschillen, voor- en na-delen weten, neem dan eens contact op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk heb ik daar ervaring mee, ik ben 2 jaar de alleen-importeur voor Bagster zadels geweest, en ik verkoop ze nog steeds als dealer.

Daarnaast doe ik ook Corbin, Baehr en Viper.

Wil je de verschillen, voor- en na-delen weten, neem dan eens contact op.

Das allemaal heel mooi, alleen weet de rest dan nog steeds niets?!

En dat is volgens mij onder andere het doel van dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alternatieven die enigzins betaalbaar zijn?

 

VFRikus heeft een tijdje terug een zadel laten aanpassen bij Viking Seats, misschien een optie?

Nog een ander topic met wat info: Aftermarket zadels, to sit or not to sit...., helaas zijn een aantal foto's niet meer zichtbaar.

Nog meer leesvoer: Op VFRWORLD is een topic waarbij de 3 zadels vergeleken worden, orgineel, Sargent en Corbin.

Op Motor forum ook nog een topic: Alternatief Corbin zadels

En je kunt naast de eerder genoemde merken ook terecht bij:topsellerie.nl

 

Succes, en zadels blijven een persoonlijke ervaring.

Btw, ik ben zeer tevreden met m'n Corbin, duurde wel even voordat een betaalbare gevonden was ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook wel eens naar zitten kijken, mooie zadels inderdaad.

 

Waar ik wel van baal is dat ik het orginele zadel moet inleveren, dat gaat dus ook niet gebeuren.

Wel jammer, Boonstra had pas een schade 1200, maar ik was weer eens te laat voor het zadel :pompomdown:

 

Ik heb er ooit eentje op de CBR1000 gehad en die beviel toen erg goed, zat lekker enz. dus ik zou er best wel weer eens eentje willen etsen op de 1200, maarja wanneer het tegenvalt moet je wel terug kunnen naar het orginele zadel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het orginele zadel moet inleveren

 

In Bergeijk biedt iemand een origineel zadel voor een VFR 800 FI, 1998-2001 aan op Marktplaats.

Als die voor een zacht prijsje kan worden overgenomen dan kun je die laten aanpassen mocht je voor een Bagster gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol, was ook niet voor jou bedoeld maar voor McFly

Als ik er eentje van een 1200 tegenkom, laat ik je het weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een aantal mensen heeft een zadel bij topsellerie laten bekleden met gel voor en achter.

Ik zelf heb het vorig jaar laten doen en ik ben er erg tevreden over. :yes:

Prijs kwaliteit is goed.

Dat je je originele zadel kwijt bent? Nou en, deze is veel lekkerder en beter. :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Originele zadel inleveren is puur vanwege de bodemplaat en de bijbehorende uitsparingen en bevestigingspunten dus al zit er een scheur in de bekleding is dit alleen beter omdat de prijs dan lager is.

@Frank: Je zou eens kunnen overleggen met de lokale dealer of ze bij een schadegeval met een kapot zadel deze niet voor je willen bewaren voor een tientje of 2 B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil mijn orginele zadel gewoon houden, beter bij inruilen en je kunt nog eens terug wanneer het nieuwe zadel niet bevalt.

 

@vfr_noob, ik heb vorige week nog gebeld met Boonstra, volgens mij ging het om die vfr schade fiets, er werd mij toen verteld dat het zadel weg was. Zal nog eens bellen dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...