Ga naar inhoud

waar laat je je helm


V4hier
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik zet mijn helm meestal op mijn handschoenen en dan zo dat hij over de navigatie heen staat.

kan die niet vallen en niemand ziet de garmin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens waarom allemaal zo moeilijk. je laat je helm toch door je vrouw/vriendin dragen of zie ik dat nu verkeerd :)

 

:Policeman:

 

hmmm, dat is knap, heb jij een vrouwtje dat naar je luistert dan, andersom zie ik nog wel gebeuren :scratchchin::pompomdown:

 

En helm op/af bij een pompstation gaan we niet uitkomen, op MF zitten ze volgens mij al op een tweede topic hierover.

Er is voor beide standpunten wat te zeggen, ik persoonlijk zoek altijd een pomp waar ik gewoon aan de pomp kan pinnen, dat is veruit het makkelijkst, iedereen blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees van niemand dat ze de helm gewoon mee nemen?! Als ik een terrasje op ga, neem ik de helm mee en leg hem op de stoel naast me.

Anders gaat ie in zo'n simpele helmtas mee op de rug. Of ik laat hem bij de motor staan, naast het voorwiel.

Voor een langere tijd zoek ik een veilig plekje waar ik hem achter kan laten, kluisjes bij de Media Markt, servicebalie bij een supermarkt, iets te drinken halen bij een bistro/cafe en daar de helm laten als je daarna nog de stad in wilt. De meeste vinden dit geen probleem en het geeft mij een veiliger gevoel dan hem achterlaten bij de motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees van niemand dat ze de helm gewoon mee nemen?! Als ik een terrasje op ga, neem ik de helm mee en leg hem op de stoel naast me.

Anders gaat ie in zo'n simpele helmtas mee op de rug. Of ik laat hem bij de motor staan, naast het voorwiel.

Voor een langere tijd zoek ik een veilig plekje waar ik hem achter kan laten, kluisjes bij de Media Markt, servicebalie bij een supermarkt, iets te drinken halen bij een bistro/cafe en daar de helm laten als je daarna nog de stad in wilt. De meeste vinden dit geen probleem en het geeft mij een veiliger gevoel dan hem achterlaten bij de motor.

Ik heb mijn helm óf op mijn hoofd, óf ik hou hem vast, óf hij ligt in het zicht (naast mij of op tafel). Aan de motor alleen met slot aan de motor (eventueel in een koffer).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft helm op/af bij tankstation hou ik hem ook liever op, en heeft pinnen aan de pomp ook mijn grote voorkeur, maar mocht de pomphouder willen dat de helm wordt afgezet dan respecteer ik dat uiteraard. Voor mij geen grote moeite en voor hem of haar prettiger. Met de motor tank ik meestal bij uiteenlopende stations en je weet zelden waar je de volgende tankbeurt hebt. Aanpassen aan de lokale wensen dan maar ;)

Waar je de helm laat > leuk al die uiteenlopende reacties. Mogelijkheden genoeg in ieder geval. Voor alles is wel wat te zeggen. Alleen op de grond leggen zal ik zelf wat minder snel doen, omdat je daar de kans loopt dat een hond hem aanziet voor openbaar toilet en mensen met vandalistische neigingen er tegen zouden kunnen schoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hallo iedereen,

Ik kwam toevallig hier even kijken en had in het verleden te horen gekregen dat een C3 niet in de zijkoffers van de 1200 passen.

Bij het voorbereiden van de pinksterrit (6 dagen Willingen)had ik mijn helm en koffer binnen liggen en wat schets de verbazing de C3 past op zijn kop in allebei de koffers.

Ik moet wel zeggen dat ik de kleine uitvoering van de helm heb dus geen probleem meer om hem op te bergen.

 

Gr Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...