Ga naar inhoud

slecht schakelen vtec


bram_timmer
 Delen

Aanbevolen berichten

Een ingeslagen koppelingskorf kan slecht schakelen veroorzaken. Een vijl er over om de braampjes te verwijderen kan veel schelen. Volgens mij heeft Johan ook al eens zo een geval bij de kop gehad ? Was ook bij een VFR ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zo'n techneut hoor, maar is het een idee om eens te proberen om te schakelen zonder te koppelen? Op die manier kan je misschien uitsluiten of het in het koppelingsgedeelte of in het kettinggedeelte zit? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga de koppelingsplaten en kettingset laten vervangen. ik hoop dat dit een oplossing bied. ik zal de resultaten in dit topic vermelden.

bedankt voor alle reacties

 

 

Koppelingsplaten laten vervangen? Dit kan door een leek nog bijna blind gedaan worden :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou nou Erwin, niet iedereen is even handig met sleutelen of zeker van zijn eigen kunnen als jij ...

(ik zou er ook niet aan beginnen ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koppelingsplaten laten vervangen? Dit kan door een leek nog bijna blind gedaan worden :lol:

 

Haha, maar jouw vader is dan ook automonteur dat maakt jou meteen een stukkie minder leek :rolleyes:

 

Edit: ben wel met je eens dat het met een boekje in 1 hand prima te doen is.

aangepast door VFRooie
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...