Ga naar inhoud

Kuipklemmen


GreenMachine
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als het die zogenaamde wellnuts zijn......bereid je dan maar voor op een lichte hartverzakking.

Toevallig had ik er laatst een paar nodig, dus een zakje van 5 gehaald.....of ik even €30,- wilde aftikken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trimclips (spreidnagel) en ook die zijn origineel aan de prijs.

Op ebay zijn wel wat alternatieven te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De clips zorgen er wel voor dat je kuipwerk 1 geheel vormt en niet tijdens het rijden alle kanten op klappert. M.a.w. schade voorkomen is beter dan.... plakken.

 

Ik ben zojuist even op zoek geweest naar alternatieve opties:

Link 1

Link 2

Link 3

 

Uiteraard diameter afhankelijk.

 

Misschien iets voor een groupbuy, wie voelt zich geroepen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net toevallig 10 van die klemmetjes gehaald. Kosten 1,90 per stuk, maar ze werken prima. Dat was bij Hans van Wijk in Zoetermeer. Hadden ze gewoon op voorraad. De klemmetjes van Honda kostten daar 2,60 per stuk, maar die doen hetzelfde.

 

1,90 is niet goedkoop, maar ze zijn herbruikbaar dus ik vind het wel te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alternatieve geprobeerd maar ik vind de originele toch een stuk fijner.

Ik heb die met een kruiskopje en die moet je er in draaien en daarvan gaat het kopje snel stuk (kruis lam) en de originele is een kwartslag en dan is het los, blijven daardoor ook mooier.

De originele zonder kruiskop breken snel af dus wel even opletten welke je koopt dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net toevallig 10 van die klemmetjes gehaald. Kosten 1,90 per stuk, maar ze werken prima. Dat was bij Hans van Wijk in Zoetermeer. Hadden ze gewoon op voorraad. De klemmetjes van Honda kostten daar 2,60 per stuk, maar die doen hetzelfde.

 

1,90 is niet goedkoop, maar ze zijn herbruikbaar dus ik vind het wel te doen.

 

Allen dank voor de reacties! Ik rij wel even langs Hans van Wijk, vind 1,90 wel acceptabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem dan even een oude mee, dan kunnen ze ze sneller vinden (diameter is boeiend). Ik weet helaas geen nummer...

Ze hebben die met een kruiskopje (duurder), maar ook met een pennetje wat je er in drukt. Als je dan nog verder drukt gaat ie weer open.

 

Kruiskop-versie:

post-4853-1332359676.jpg

 

"Goedkope" versie vóór monteren:

post-4853-1332359741.jpg

 

Na monteren (vast):

post-4853-1332359772.jpg

 

En weer los (pennetje ingedrukt):

post-4853-1332359792.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo :zwaai: , ik mijn klemmetjes gekocht bij Skiffy Plastic Parts, goede en snelle levering. Veel keus

Ik hoop dat je hierdoor verder geholpen bent.

 

Gr. PatjeVFR :ride:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...