Ga naar inhoud

Kuipklemmen


GreenMachine
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo :zwaai: , ik mijn klemmetjes gekocht bij Skiffy Plastic Parts, goede en snelle levering. Veel keus

Ik hoop dat je hierdoor verder geholpen bent.

 

Gr. PatjeVFR :ride:

26 euro per 250!!

Paradijselijke link!; ik ga even goed neuzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik weet niet: ik heb er nu eentje(1) gemold op mijn 17 jaar oude vfr, dus hoeveel zijn er nodig? Ik zou er wel 10 achter de hand willen hebben, maar 250? De vraag is wie de bevestigingsclips nodig heeft en hoeveel. Maar tegen een prijs van 1,90 per stuk van de concurrentie kan het wellicht al snel uit?

aangepast door VFoRever
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga even goed kijken welke maat ik nodig heb voor mijn VFR (RCII). De volgende maten zijn belangrijk om te weten en moeten opgemeten worden: diameter gat en dikte van de beplating die bij elkaar gehouden moet worden. Ik weet niet in hoeverre dat verschilt per type VFR, dus dat moet wel even gecheckt worden.

Maar als jij er al 25 wil en ik 10 kan het al uit om een doos van 250 te kopen(uitgaande van een stuksprijs van 1,90 euro bij de concurrent) en misschien zijn er gaandeweg meer mensen die een keer een paar van die dingen nodig hebben.

 

Ik weet niet of het vandaag lukt, maar ik ga even uitzoeken weke maat precies nodig is voor de RCII. Mogelijk dat iemand kan kijken naar de afmetingen van andere types VFR?

 

Als we daar uit zijn wil ik wel een doos bestellen. De fastners zelf zijn eenvoudig in een envelop te verzenden lijkt mij(of anders in een klein doosje), dus verzenden kan eenvoudig en goedkoop. Voor belangstellenden kan ik de fastners dan ook meenemen naar de sleuteldag in Gasselternijveen.

Bas

aangepast door VFoRever
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik check in de loop van de dag de VTEC wel en ben bij deze ook geïnteresseerd.

Eerst nog even een stukkie rijden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn de wellnuts Johan, hier ging het om de trimclips ;)

Maar wellicht ook een handige tip want die zijn op de verkeerde plek ook nogal prijzig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diameter voor de RCII is 6mm.

 

Ik heb even goed gekeken op de site van skiffy.

Waar ik het eerst tegen aan liep waren deze:klik.

In de goede maat leverbaar, maar ik ben bang dat als die een keer vast zitten; je ze niet zomaar weer los krijgt..

 

Wel los te maken zijn deze:klik.

Maar die zijn niet in de goede diameter leverbaar.

 

 

Kwam ik uit als enige passende mogelijkheid op deze:klik.

Wel een schroefnagel en geen klikverbinding. Verkrijgbaar in (oa) diameter 6 mm en voor een plaatdikte van (oa) 2 tot 8 mm in kleuren naturel of zwart. Overige maten zijn te zien op de tekening en zijn ook mooi passend in vergelijking met origineel. Dat gaat dus passen op mijn VFR. Ze zijn ook duurder dan de prijs van de eerste nagels die ik in de gauwigheid zag: 35 euro voor een doos met 250 van deze schroefnagels.

 

Zijn er nog steeds mensen geïnteresseerd? Laat het weten, dan ga ik kijken of het uit kan om een doosje te bestellen en voor distributie te zorgen richting deze of gene. Bij voldoende belangstellenden kan het uit. Ik verwacht niet dat het voor mij uit kan er een handeltje in te beginnen en ze per stuk te gaan verkopen, dus mijn voorstel is de kosten van aanschaf en verzenden te delen door het aantal belangstellenden, dus hoe meer gegadigden hoe goedkoper het wordt. Misschien zijn er mensen die 21 april naar de sleuteldag in Gasselternijveen gaan en het handig vinden een voorraadje reserve fastners te hebben? Laat het weten; dan kan ik ze meenemen.

Bas

aangepast door VFoRever
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bas,

 

Je links werken bij mij niet...

 

Maar als je tegen een redelijke prijs te krijgen zijn en passen op de VTEC heb ik nog steeds belangstelling.

Ik ga ook naar de sleuteldag bij VFRikus.

 

Groet, Wilco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Links werken bij mij ook niet goed. Kom op de homepage terecht. Ik weet niet of het lukt naar de specifieke pagina's door te linken; ga het even proberen.

Edit; heb geprobeerd de directe links in het bericht te plaatsen, maar dat lukt niet. In mijn vorige bericht kun je lezen waar de fastners met afbeeldingen, maten en prijzen te vinden zijn op de site.

Edit edit: links werken nu wel.

aangepast door VFoRever
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo :zwaai: , ik mijn klemmetjes gekocht bij Skiffy Plastic Parts, goede en snelle levering. Veel keus

Ik hoop dat je hierdoor verder geholpen bent.

 

Gr. PatjeVFR :ride:

Heb je een hele doos gekocht of kon je een kleiner aantal bestellen? En welke klemmen/nagels heb je gekocht?

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...