Ga naar inhoud

Kuipklemmen


GreenMachine
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb deze gekocht, 16 stuks en was er ongeveer 12 euro voor kwijt

http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll...em=370573966024

Deze hebben een diameter van 8mm en zijn bedoeld voor gaten van 9 - 9,5 mm. Bij de vfr 750 rcII zijn de gaten ongeveer 6mm, dus dat gaat niet passen. Hoe groot zijn de gaten in de bodypanels van de vfr 800? Of gebruik je deze voor een ander doel? Ik ga er van uit dat er niet gezocht wordt naar een vervanging van de metalen bouten die je met een kwartslag vast zet(bij de RCI en RCII iig) om onderkuip met zijpanelen en voor kuipdeel met elkaar te verbinden, maar om de zwarte plastic fastners die bovenaan de zijpanelen en onderste voor kuipdeel en het afdekkapje onderaan de topkuip verbinden? In totaal 6 stuks zwart plastic, waarvan 2 met drukpennetje en vier met kruiskop schroefje(bij de RCII).

 

Wellicht is er verwarring over wat er door wie gezocht wordt? Voor alle duidelijkheid: ik heb passende vervanging voor de zwarte plastic fastners gevonden voor de hierboven omschreven toepassing. Ik heb er op dit moment 1 nodig, dus een doos van 250 ga ik niet kopen als er niet meer mensen deze plastic fastners nodig hebben. Een doos van 250 kost inclusief verzenden ongeveer 45 euro, dus met vijf gegadigden ben je voor 9 euro de man klaar en heb je een voorraadje van 50(waarmee je evt. ook een ander in de toekomst nog een keer blij kunt maken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zoek inderdaad ook die irritante zwarte klipjes die steeds afbreken bij het loshalen.

Ja, ligt waarschijnlijk aan mijn lompheid ;)

 

Voor de zekerheid een foto van wat ik bedoel.

Neem aan dat ze op de VTEC dezelfde maat hebben als op de RC2?

 

Zo ja zeker interesse in 50 stuks voor 9 euro.

 

4821980024_b79f666c05.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn ze.

De links in mijn post werken nu, dus je kunt ze daar nu ook makkelijk zien. Meet even de diameter van de fastner. Is dat 6 mm; dan passen ze ook op jouw kuipwerk.

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er net een paar gekocht vorige week €2,10 heb ik betaald dacht ik uit het hoofd.

 

als iemand een pak besteld wil ik er ook wel een 25 afnemen.

 

gr dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

vervangen jullie ze iedere keer?

 

Ja, na elk ritje..... :schater:

Ik krijg wel eens een andere 2wieler te "gast".

Dan kan het handig zijn als je wat achter de hand hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms gaat er eentje stuk en dan is het handig als je er een bergje van hebt liggen en onhandig als je moet gaan bestellen of naar de dealer moet voor 1 zo'n ... dingetje. Helemaal als je er dan ook nog veel voor moet betalen. Ook handig om er een paar bij je te hebben op bv een sleuteldag voor het voorkomende geval.

 

We zijn nu met z'n vieren. Ik wacht nog even af of er nog meer belangstelling is. Wat mij betreft kan het nu al doorgaan, want ik vind 10 of 11 euro voor 62 stuks ook goed. Maar mogelijk voor de anderen niet en ik hoop daarom dat er nog 1 of meer mensen bijkomen(ik reken vanavond nog even uit wat het precies kost inclusief btw en verzenden, dan wordt dat helder).

 

Doel is om voor de sleuteldag in Gasselternijveen op 21 april de bestelling binnen te hebben en doos mee te kunnen nemen. Ik neem aan dat er bij de huidige belangstellenden geen haast mee is?

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 62 stuks ook goed als verder niemand wil, wellicht willen anderen uit Zwolle wel een handje vol van me. ;)

Kan iemand overigens al bevestigen dat ze ook op de VTEC passen?

 

Sleuteldag 21 april is voor mij snel genoeg.

 

Als ik wat moet overmaken naar je dan PM me maar ff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En er is een vijfde deelnemer!

Deze medekoper en medeforummer heeft net gemeten op zijn VTEC en concludeert dat de 6mm schroefnagel moet passen.

Het gaat dus hoe dan ook door!

 

Ik zie dat in ieder geval vier van de vijf van plan zijn aanwezig te zijn op de sleuteldag in Gasselternijveen, dus het belangrijkste deel van de distributie kan hoogstwaarschijnlijk daar plaatsvinden.

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt het die versie van die foto van Wilco?

Ik mis er hier en daar ook wat en het goedkope alternatief wat ik een keer heb gekocht was niet erg handig alleen ben ik wel benieuwd hoe die dan open moet want die heeft volgend mij geen kruiskopje die je een kwartslag draaid.

Als dat wel makkelijk gaat dan ben ik ook wel te porren voor een stuk of 20 à 25.

Voor die paar euro kan je eigenlijk geen miskoop maken maar als ze bijna niet los te halen zijn is me zelfs een cent nog teveel B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om deze:klik

Met als bijschrift: "makkelijk te demonteren en toch stevige verbinding".

De enige vraag die je, denk ik , nog kunt stellen is: "hoe vaak kun je ze demonteren voordat ze lam raken?" Ik denk dat dat wel meevalt, want ze zijn gemaakt van nylon en dat is erg sterk. Ook brandstofbestendig etc. Maar weten hoe vaak je kunt demonteren doe ik niet. Ik overweeg een proefexemplaar te bestellen bij de firma; kijken of ze dat willen doen. Kan ik m uitproberen.

Als er een zesde persoon meedoet wordt het ongeveer 7,5 euro voor 41 schroefnagels per persoon.

Bas

aangepast door VFoRever
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even verder gekeken dan mijn neus lang is..

Prijs is exclusief btw en er komt een verpakkingstoeslag(lang leve de overheid??) van 10 euro overheen, plus 15! euro verzendkosten. Totaal 60,46 waar dan nog weer 19% btw over betaald moet worden. Dat is dan 60,46 + 11,49 = 71,95 euro.

Bij vijf deelnemers is dat dus 14,39 euro voor 50 schroefnagels per persoon. Kosten per schroefnagel nog steeds laag(0,29 euro), maar meer deelnemers zou wel prettig zijn vind ik.

Helaas heb ik geen combinatie btw nummer - bedrijfsnaam..

 

Schroefnagel A=6 B=2-8 mm

599 zwart ; 02 Nylon-66 (PA-66)

Monster Verwijderen

 

Totaal bedrag € 35.46

Verpakkingstoeslag € 10.00

Verzend kosten € 15.00

 

Totaal bedrag , exclusief BTW € 60.46

BTW (0%) € 0.00

 

Totaal bedrag , inclusief BTW € 60.46

Prijzen in Euro

 

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...