Jump to content

Kuipklemmen

GreenMachine
 Share

Recommended Posts

• Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik wil ook wel meedoen als 7e man, ze passen op de Vtec toch?.. hebben we r 35 de man...

PB naar VFoRever is gemaakt.

Ik ga er van uit dat ze ook passen op de VFR800FI (ze zien er iig hetzelfde uit.)

Ik doe mee als nummer 8.

(Tenzij iemand roept: Nee, Stop, past niet op een VFR800FI)

15 tot 20 vind ik persoonlijk ook voldoende. Wat mij betreft kunnen er dus nog meer mensen meedoen. Als er deelnemers zijn die grotere aantallen willen, dan kunnen we de onderlinge verdeling nog wat verschuiven of een extra doosje bestellen..

Tussenstand:

8 deelnemers= 31 schroefnagels voor 8,99 euro per persoon.

Bas

Even een lijstje van deelnemers. Ik zet hem niet in de begin post, want die is niet van mij.

Ik wil de schroefnagels voor de sleuteldag op 21 april in Gasselternijveen binnen hebben.

De sluitingsdatum voor meedoen is 9 april. Ik stuur alle deelnemers dan een pb met mijn rekeninggegevens, het bedrag dat overgemaakt moet worden en de vraag om bevestiging. Als ik van iedereen de bevestiging heb; plaats ik de bestelling. Voor diegenen die niet op de sleuteldag in Gasselternijveen komen stuur ik de schroefnagels per post op als de bestelling binnen is. Voor de overige deelnemers neem ik de schroefnagels op 21 april mee naar Gasselternijveen.

Wil je meedoen?: voor 9 april melden.

Deelnemers:

Arno71 ->optie

WilcoZwolle

Ribus

Johan

Arnold Lolkema

Delta

VFRobert

VFoRever

Edited by VFoRever

• 2 weeks later...

Morgen ga ik de pb's versturen aan de deelnemers en na bevestiging van eenieder de bestelling plaatsen.

Als er nog meer mensen zijn die deze fastners ook willen hebben dan kan het nu nog.

Bas

Morgen ga ik de pb's versturen aan de deelnemers en na bevestiging van eenieder de bestelling plaatsen.

Als er nog meer mensen zijn die deze fastners ook willen hebben dan kan het nu nog.

Bas

Kan ik ook nog meedoen? Ik kom hoogstwaarschijnlijk niet op de sleuteldag, dus dat zou dan versturen worden.

Ja hoor. Ik zet je er bij en stuur je ook een PB met de vraag om te bevestigen. Versturen met de post is geen probleem. Kan denk ik wel in een envelop en anders in een klein doosje.

Nu dus 8 deelnemers en 1 optie(Arno71). Vooralsnog dus 8,99 voor 31 fastners per persoon. Als Arno71 meedoet wordt het 7,99 euro voor 27 fastners per persoon.

Bas

Edited by VFoRever

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...