Ray Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Dat zijn die ik ook heb en ik vind ze waardeloos dus helaas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Count me in, ik doe als zesde persoon mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Teller op 6 deelnemers. 11,99 euro voor 41 schroefnagels per persoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delta Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Ik wil ook wel meedoen als 7e man, ze passen op de Vtec toch?.. hebben we r 35 de man... PB naar VFoRever is gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRobert Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Ik ga er van uit dat ze ook passen op de VFR800FI (ze zien er iig hetzelfde uit.) Ik doe mee als nummer 8. (Tenzij iemand roept: Nee, Stop, past niet op een VFR800FI) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WilcoZwolle Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Ik zou zeggen: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Zelf heb ik in principe genoeg aan een stuk of 15 a 20 van de dingen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 15 tot 20 vind ik persoonlijk ook voldoende. Wat mij betreft kunnen er dus nog meer mensen meedoen. Als er deelnemers zijn die grotere aantallen willen, dan kunnen we de onderlinge verdeling nog wat verschuiven of een extra doosje bestellen.. Tussenstand: 8 deelnemers= 31 schroefnagels voor 8,99 euro per persoon. Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 (edited) Even een lijstje van deelnemers. Ik zet hem niet in de begin post, want die is niet van mij. Ik wil de schroefnagels voor de sleuteldag op 21 april in Gasselternijveen binnen hebben. De sluitingsdatum voor meedoen is 9 april. Ik stuur alle deelnemers dan een pb met mijn rekeninggegevens, het bedrag dat overgemaakt moet worden en de vraag om bevestiging. Als ik van iedereen de bevestiging heb; plaats ik de bestelling. Voor diegenen die niet op de sleuteldag in Gasselternijveen komen stuur ik de schroefnagels per post op als de bestelling binnen is. Voor de overige deelnemers neem ik de schroefnagels op 21 april mee naar Gasselternijveen. Wil je meedoen?: voor 9 april melden. Deelnemers: Arno71 ->optie WilcoZwolle Ribus Johan Arnold Lolkema Delta VFRobert VFoRever Edited March 29, 2012 by VFoRever Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arno71 Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Ik kom wel even kijken in Gasseltenijveen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Ga ik vooralsnog uit van 7 deelnemers. 10,28 euro voor 35 schroefnagels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 Morgen ga ik de pb's versturen aan de deelnemers en na bevestiging van eenieder de bestelling plaatsen. Als er nog meer mensen zijn die deze fastners ook willen hebben dan kan het nu nog. Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRLoos Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Topic verplaatst naar Gezamenlijke aankoop. Succes met de afhandeling! Link to comment Share on other sites More sharing options...
L1dert Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Morgen ga ik de pb's versturen aan de deelnemers en na bevestiging van eenieder de bestelling plaatsen. Als er nog meer mensen zijn die deze fastners ook willen hebben dan kan het nu nog. Bas Kan ik ook nog meedoen? Ik kom hoogstwaarschijnlijk niet op de sleuteldag, dus dat zou dan versturen worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 (edited) Ja hoor. Ik zet je er bij en stuur je ook een PB met de vraag om te bevestigen. Versturen met de post is geen probleem. Kan denk ik wel in een envelop en anders in een klein doosje. Nu dus 8 deelnemers en 1 optie(Arno71). Vooralsnog dus 8,99 voor 31 fastners per persoon. Als Arno71 meedoet wordt het 7,99 euro voor 27 fastners per persoon. Bas Edited April 9, 2012 by VFoRever Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arno71 Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Optie is definitief Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts